Not easily broken

japps den filmen har jag precis kollat på. Själv tyvärr för att en viss människa kunde inte komma:(
Men de gjorde inget, de funka bra ändå. Har huvudvärk sen några timmar tillbaka..så hade nog inte varit så social ändå hehe..

filmen va faktiskt bra. inte de bästa jag sett men absolut sevärd enligt mig. Några tårar kom allt. Men sen är jag ju en väldigt känslig person haha.

trailern..




Idag sov jag till kl 12.40 *ohh lord* haha.. Dax o försöka vända dygn snart. För när skolan börjar så blir det andra bullar.
då kan man inte ligga i sängen till kl 13 på dagen :P

Slängde på mej o stack ut till päronen. Solen sken så passa på o sola lite.
sen blev det en sväng på elins esplanad.
Hitta en så sööt klänning OM den hade suttit bra.
Men boobsen satt uppe i hakan och resten av klänningen såg ut som en stor bakelse när man fick på sig den.
synd dock för hade den suttit bra hade den varit en grym partyblåsa ;)

va bara där en snabbis så hann inte direkt kolla efter något annat.. förutom en annan klänning som jag bleeev sååå kär i. pröva den aldrig. Men det bara stod bella på den =) får se om ja går tillbaka någon dag o provar den hihi.

Letat som en tok efter mina intagningspapper som ja måste ha när jag ska till skolan.
Men spårlöst borta.
Hittar ingenting sen renoveringen.. suck!
jaja dom dycker väl förhoppningsvis upp.

Nej de va väl allt för i dag..

pöss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Men kan inte Joakim skicka nya till dej bara? Borde han ju kunna fixa...så slipper du leta:P Kraam

2010-08-13 | 07:36:20
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: