ska jag el inte.

godmorgon everyone..

Haft massa konstiga drömmar inatt.. Först drömt en dröm och sedan har den kommit nya hela tiden. Haha ja herregud :P

Idag blir ännu en dag inne.. suck!!
Infektionen e ju kvar, är inte lika farlig som den har varit förr..MEN vill ändå inte visa mej ute haha.. illa illa ;)

Så nu e frågan.. Ska ja åka med till norge i morgon el inte.. Så jäkla trist här hemma när man ändå bara sitter inne.. Men som sagt, vill ju inte visa mig bland folk..
Men det e ju bara min släkt o sist när ja hade de va jag ju oxå i norge.. Kommer alltid så lägligt haha..

ja jag får fundera lite till i dag o bestämma mig senare.. Vill ju träffa mamma, har ju inte sett henne på ca: 9 dagar =(
men hon kommer ju hem på söndag..Men ja!


så vad för skoj ska man hitta på INNE idag då.. ???

näe jag hade verkligen inget roligt att skriva.. Kanske uppdaterar senare sen

puss hej


hej igen...
har precis kastat i mej första målet för dagen el ja för en timma sen.. (kl 20.00 på kvällen liksom... skiiit bra bella)

Va uppe hos svägerskan en stund o busa med barnen.. Pappa ville säga hejdå och jag passa på o följa med ;)
sa ju hejdå i går, men jag ville pussa lite mera på dem =)
svägerskan, barnen åker till turkiet på lördag i 2 veckor * aaaavis*

sen åkte ja o pappa ner till brorsan på pizzerian o hämta med oss mat hem.. Ingen nyttig mat i know.. men men så blr det ibland.

sitter fortfrande o funderar över norge..hmmm...
borde ju börja packa lite smått isåfall..
aså de e ju bara fre-sön så varför inte följa med tänker ni kanske..

jo men de e ju min infektion ja tänker mest på.. då vill man bara va instängd hemma. Sitta i soffan under filten o mysa.
+ att jag tror lite att ja vill va hemma kanske för att ja vet att babe kommer hem i morgon.

jaja jag har några timmar till på o bestämma mej ;)


inget skoj på tv ikväll heller..

pöss






Kommentarer
Postat av: Sandris

Usch vad jobbigt, din stackare! Krya på dig vännen!! Kram

2010-08-06 | 07:25:04
URL: http://sandriiiis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: