skriva skriva..

hejsvejs.. ska skriva lite innan ja ( kanske) avreagerar mig lite..

Dagen!

Varit inne mesta delen av dagen.. Har inte haft ork till något.. bara legat i soffan o ja bara varit..
Sen vid 18 tiden kom päronen o hämta mig för att jag skulle få komma ut lite o så behövde ja tvätta så passa på o slänga ner handdukar, påslakan, underkläder osv för att tvätta..
HATAR att tvätta i min tvättstuga..sååå äckligt..
Man öppnar tvättmaskinen o de e fullt med andras äckliga hår.. NEJ TACK!!
så tvättar alltid hos päronen..

så vi gjorde lite mat vid 19.30 tiden och de va mitt första mål i dag..
Har fortfarande inte kommit ur den "perioden" ja mår aså illa när ja tänker på mat.. och nu e mamma rätt arg på mig att ja inte äter..
Men men så kan de va..
det e så mycket med allt just nu så de har bara "blivit" så..
med tanke på att ja knappt äter så e det fan inte konstigt att man inte går ner mer än va man gör..
( ja ni behöver inte hålla en predikan nu) man ska äta lite o ofta och bla bla bla...

jag har INTE slutat äta för o gå ner i vikt.. läget är bara som det är nu. PUNKT!


sen börja ja bråka med pappa.. lätt irriterad som han är nu förtiden.. hade brorsan i luren så han fråga om han skulle hämta mej..
jaaaa tack.. ville inte sitta i samma bil som pappa liksom.

Min bror är den bästa brorsan man kan ha.. han ställer ALLTID upp på mig. VAD DET ÄN ÄR!!
älskar dig <3


sen blir ja som jag skev förut.. blir så trött på folk som beteer sig som vi går i högstadiet.. De tar min energi och det e inget ja vill lägga den på.
jag backar då istället och låter de va..
Hade jag INTE gjorde för några år sen.. då hade JAG startat kriiig.
Men som sagt man växer upp och istället för o bry sig så låter ja bara er hållas.

ja lägger mej inte på den nivån.


Nu ska jag lägga mej o kolla på några avsnitt av danska paradise hotell på datorn.. jag e FAST i det haha..
sen ska ja sova..

I morgon ska ja nämligen hem till min bror o städa hela deras hus.
Han hinner inte ( och de e väl inte hans grej att städa heller haha ) svägerskan o barnen kommer på lördag o då ska de va fiiiint o rent =) så där ska ja spendera några timmar.

hepps nu har ja skrivit av mig ;)

hoppas ni sover gott

puss





saknar mina bruna linser ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch vad tråkigt att bråka med sina föräldrar, men man gör ju tyvärr det ibland. Visst är det skoj att städa hos andra, det gillar jag, mycket roligare än hemma. Där har man städerska till att städa =)) Puss & Kram

2010-08-20 | 07:51:03
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Sandra

De lät inget vidare, jobbigt att bråka med sina föräldrar! Hoppas det ordnat sig! Du kan få komma hit å städa me när du ändå är i farten då:P HAHA!

Superfiin bild! Krams Krams

2010-08-20 | 11:16:39
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fika snart är ett MÅSTE gumman. Jag saknar dig!

2010-08-23 | 15:13:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: