Den stora frågan

Ja nu till den stora frågan!!!

I slutet av december får ja hämta ut ny mobil och va fasen ska man välja?

Jag har två alternativ.



Iphone 4



Samsung Galaxy



Jag har ju samsung nu och jag har varit sjuukt nöjd med den.. Har aldrig haft problem.. Låst sig några ggr bara men har tappat den i klinkersgolv ett ex antal ggr och har inte hänt något med varken mobilen el skärmen.

Så jag vet i fasen vilken ja ska välja. Är ju liksom sugen på en iphone 4 med :D

Dom påminner ju om varandra så e nog inte så stor skillnad heller :)
Jag får helt enkelt gå in på telenor och testa båda =)

Vilken tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Helen

Iphone 4 så klart ..!!! :-)

2010-12-05 | 07:32:44
Postat av: Fanny

Japp, Iphone 4 är de bästa köp jag gjort. Den kan man göra ALLT me!! Köp den, du kommer inte bli besviken!

2010-12-05 | 09:32:22
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag fick ju en ny mobil av Peter igår... en HTC Desire HD - den är en bättre version av Iphone4 - med mer möjligheter att skräddarsy och hämta hem saker :D Man kan göra ALLT med den och jag kommer nog aldrig vilja byta! :D

Puss

2010-12-05 | 22:44:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: