go och glá kexchoklad

hmm fråga mej inte om rubriken hahaha..

hej igen :D
Nu har ja fått lite gjort iallafall.. som ni säkert läste i inlägget under så är det sjukt stressigt nu.
Men jag biter ihop. Mer kan man inte göra.

Men har hela dagen på mig i morgon oxå så kommer nog få mycket gjort då med ;)

Då tar vi listan nu :P


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Min favorit födelsedag

Jag har faktiskt många bra födelsedagar..
Men ska ja välja någon så¨är det självklart min 25 års dag =)
Den va wild and crazy haha..
och årets va oxå grymt bra!! Allstå nu när ja fyllde 26 :D

Har tyvärr inte så mycket kort från min 25 årsdag. Men jag va sjukt full och dansa på borden på husaren och ramla nästan ur taxin utanför husaren med en pet flska full med turkisk peppar som jag SKULLE ha med mig in.
men kompisarna sa att de fick ja inte.. så¨ja klunka i mej de där i flaskan utanför hhahaha..
Kan nog ha bidragit lite av min fylla :D

Nej men en riktigt bra kväll..

och den i år va oxå jättebra.. alla vänner samlade och va ju husaren även detta året :D

Nej men min 20 årsdag va nog oxå bra.. Haha kommer ihåg den med.
Ja som sagt många bra födelsedagar haha :)

Denna är från min 25 årsdag haha
 Ja som sagt ja va sjuuukt full haha...






och denna är från min 26 årsdag :)

 



Här slänger ja in en  liten videoblogg ja gjorde förut haha..





pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

Nice ;)

2010-12-08 | 22:10:29
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Klantis!! ;) Pöss

2010-12-10 | 19:39:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Gillar din design :)



Listar bästa iphone spelen på min blogg :) check it out! ;)

2010-12-10 | 19:49:33
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: