Hold my hand

Gud vad trött jag är,
skulle kunnat somna för ca 2 timmar sen men jag har hållt mej vaken o kollat på film

The town

trailer



Den va helt okey.



Ska berätta om kvällen :D

det var jag, lina, pernilla, weronica och wendy som va hemma i linas lägenhet.
En tjej som hette johanna från mary kay kom från gbg och skulle sminka oss ( trodde vi ) haha..

Men så blev det inte, utan hon gick igenom steg för steg och vi fick färger som skulle passa oss men fick sminka oss själva =) hihi
Men det va faktiskt kul och många skratt blev det..

wendy sa att hon såg ut som en dragqueen haha..
pernilla sa att hon såg ut som någon sur gumma ( efter hon gjort ögonbrynen )
jag gnällde över att de såg ut som jag hade blåtira haha
weronica sa att hennes foundation va för ljus haha..
lina sa att hon inte ville ha dom bruna färgerna utan ville byta med oss andra ( jag hade gärna bytt för jag äälskar brunt)

men riktigt skoj o lärorikt va det =)

så johanna tog före och efterbilder så vi får se om man får se dom haha :P

Men jag tog några med kameran :P













Ja där har ni några bilder iallafall :D Hann ju inte ta några mer :P

Tyckte alla va jätte duktiga :D
Tack för en mysig kväll tjejer <3

I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Någon som vill leka??

Men nu ska jag iallafall tvätta bort sminket, lägga ansikts mask för känns som foundationen täppt igen mina porer ( vilket den inte har ) men är inte van o använda de så :P
Men man ska alltid prova något nytt :)

btw: I tidigare inlägg skrev jag ju att de måla om i min trappuppgång.. När jag såg färgen i går när jag kom hem så va det ljusgrått överallt och även i morses när jag titta ut genom nykelhålet såg de fortfrande grått ut..

skulle gå till affären förut och gick ut som vanligt och tänkt åhh vad mycket finare de blev med det gråa.
Vänder mej om och ska låsa och flyger typ 10 meter bak och tänker wtf hände här..

ja här har ni svaret hahaha..



svaret blev en röd fondvägg!!! INTE OKEY!! haha...


pussss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

OJ! Snacka färgglatt liksom! ;)

Pöss

2011-01-02 | 22:35:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: