Idol vinnaren är..

det va liksom inte ens tanken på att Minnah skulle ta de idag..
Jag ville verkligen att minnah skulle vinna..

Nu kommer MIN åsikt om det hela.. sen får alla andra ha sina PUNKT!!

Jay... Han har en röst som ingen annan, han e riktigt jäkla grym.. MEN han är ingen förebild, han klagar på att det är stressigt och därför han tagit droger.. va faaan tror du händer nu när du har vunnit?? Hur stor blir inte presse då??!! Kan inte titta på honom för han e såå ofräsh .. Men verkar inte som han är den ända i familjen som tagit droger.. ( syftar på hans mamma )
Men aja tillbaka till varför ja inte vill ha honom som vinnare.. Hade jag haft barn så skulle ja inte velat att mina barn såg upp till en sådan.. sen att han sjunger bra de kan ja inte neka men nej..

Minnah.. orättvist att hon e i final säger många pga av att hon har åkt ut.. MEN SO WHAT?? hon kom tillbaka o visa att hon va GRYM och hon växte mer och mer hela tiden ( till skillnad från jay) I dag gjorde hon aaaalllt mycket bättre en jay.. han gjorde ju inte ens bästa låten han gjort i idol *like a prayer* bra i dag liksom.. han va lam..
Minnah hade ja mer kunnat se som en IDOL.. jay e en rockstjärna som platsar i en sunkig bar i LA..

ja alla vi har våra åsikter.. :)

Kvällen har iallafall varit UNDERBAR ... Varit hemma hos weronica i stöpen och myst.
Va jag, weronica, lina, mia och karin.
Vad vi ätit i kväll.. haha håll i hatten nu.. för nu e allt ätit för ett år o frammåt haha..
pizza, chips, grönsaker, dipp, kladdkaka med grädde. ja de va en riktigt jävla flöt kväll och sedan massa cola till detta haha..
Men tack tjejer för mycket skratt ( behövde detta ) <3

Nu vet ja inte riktigt va jag ska göra.. pigg som satan :D ähh vi får se =)

Me today

    


pusss


Kommentarer
Postat av: Alex

lite svart for mig att forklara!! men om du har skype look for me: Danusa_v

Da kan jag hjalpa dig!!!

2010-12-11 | 00:47:10
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker precis tvärtom, att han är en förebild då han är mänsklig! Alla kan väl hamna snett i livet?! Ock om han nu har en mamma som också drogar/ har drogat så ser utgångsläget lite annorlunda ut än för dem som vuxit upp i en trygg miljö. Anledningen till att jag tycker Jay är en stark person är att han föll, han gick ut med det OCH han tar emot hjälp. Det tycker jag är bra! Döm inte folk genom en 6 månaders bekantskap genom TV-rutan (medier), utan försök att se lite längre. Hur många i musikbranschen, av dina favoritartister, missbrukar droger tror du?

2010-12-11 | 07:59:00
Postat av: Sandris

Oj verkar som att det skapade starka reaktioner i ditt inlägg:P Men jag håller med dig om att Minnah var bäst igår, hon skulle vunnit! <3

2010-12-11 | 11:44:24
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sötlök! Skönt att höra att ni haft en härlig kväll :D



Jay eller Minnah it's shit same tycker jag, båda är grymma på olika sätt :D

Pöss

2010-12-11 | 13:24:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sötlök! Skönt att höra att ni haft en härlig kväll :D



Jay eller Minnah it's shit same tycker jag, båda är grymma på olika sätt :D

Pöss

2010-12-11 | 13:24:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda Bladh

Håller med dig om Jay, droger och Idol är ingen bra kombo. Minnah var bäst!



Ha det bra!

Kram

2010-12-11 | 14:41:22
Postat av: Fanny

Minnah skulle vunnit! Hon var bäst helt klart!

2010-12-11 | 20:36:14
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att jag inte var ensam om Minnah..!!

jag röstade på henne. tyckte lätt hon var en värdig vinnare.

Visst Jay har en grym sångröst. och jag blev absolut inte förvånad över att han vann. jag var inställd på det.. Men jag tyckte Minnah gav allt. och man såg verkligen på henne att detta är vad hon vill och drömmer om.. Hon är en värdig vinnare



men som alla andra gångerna så har tvåorna alltid blivit mest kända och gjort bra ifrån sig..

titta bara på Darin, Amanda, Erik..

är ju enbart Agnes som blivit storstjärna utav alla som vunnit!!



så vi får hoppas Minnah blir lika känd. :-)

2010-12-13 | 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: