Indestructible

Dax att uppdatera igen..

Har precis ätit middag eller ja för kanske 30 min sen.

Har spenderat hela dagen inne och det va behövligt, har fått klart alla frågor nu som egetligen skulle va inne i måndags så jag e en aning efter. Men nu är dom klara iallafall så får lämna in dom på fredag när jag ska till skolan *ledig i morgon*

Sen har jag storstädat, har lite kvar att göra som jag strax ska ta tag i, men känns så skönt att man hunnit med så pass mycket i dag.




Indestructible




Hoppas eran dag har varit bra?


Ps: jag skulle klia mej på armen i måndags ( utanpå tröjan ) Men råkade nypa mig själv, fråga inte hur haha.. men detta blev resultatet av de..



återigen.. DU är INTE smart bella ;)

Btw har ja fixat min dator nu :) som ja skrev i går eller i förrgår, har ingen koll längre ja skriver så ofta haha..
så hade min dator börjat krångla igen o bli överhettad, men duktig som jag är har jag återigen fixat de..
Bara rengöra fläkterna så funkar de fint =)
Så nu får vi hoppas att de går några månader till så ja slipper göra de igen :D
För det är ju såååå jobbigt *host host* haha...


puss


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja jag kan hjälpa dig med din blogg om du vill:)) Men som sagt jag kan ju inte jätte mycket:))



Skönt att storstäda hemma, så gott att luta sig tillbaka i soffan på kvällen och njuta av rent och fräscht hem!

2010-12-15 | 20:30:54
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helen

Skönt att bli färdig med lite uppgifter. Jobbigt som tusan när man har saker som hänger över en.

Bella, säg till personerna som sårar dig att de sårar dig. De kanske inte förstår att de gör de. Så berätta för dem. Kramar

2010-12-15 | 22:12:01
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ajsan, att nypa sig själv. Aj aj aj ;)

Pöss!

2010-12-19 | 22:24:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: