Julpynt

Hejsvejs igen..
dax för uppdatering tror jag va ju några timmar sen sist så ni kanske vill veta vad jag har haft för mej ;)

om INTE... SLUTA LÄS DÅ haha... SKOJA!!

just nu är ja precis klar med o julpyntat lite =)
Kände att jag behövde ett break från allt plugg och bara koppla bort everything for a little while.

såhär blev det i köket :D





Blomman e bara där tillfälligt tror jag, ska nog byta ut den mot något annat. Men får se va de blir :)

Visst blev de Juligt ;)

Sen i vardagstummet bytte ja duk o lite grejer.. Kan ju inte ha rött där inne pga av att ja har rosa "puffar" o så.. de skär sig en aning då :P
så då får man göra de bästa av situationen





så nu är det lite mera julkänsla här i hemmet hihi..



Måste dock berätta en grej.. jag e såå puckad verkligen haha..

Mamma hade köpt ett nytt strykjärn till mig för mitt gamla va väärdelöst.
så i dag skulle ja inviga det ( har haft de i ca 8 månader men aldrig använt de haha )
så ja kopplar i det och ställer in den på den värmen de ska va ( ska stryka mina dukar )
jag väntar... jag väntar.... jag väntar... Va FAN blir de inte varmt för..

ja läser bruksanvisningen o allt stämmer..
så tittar engång till på strykjärnen.. PUCKOOOO.. haha pilen som man ska vidra hur varmt man ska ha de är neråt och jag har liksom ställt de uppåt?? förstår ni??
aja skitsamma ja skratta för mej själv och hörde de eka i mina hjärna faan du e inte smart du bella haha..

Mitt fina strykjärn ( som gav mej huvudvärk typ hahaha )




ps:
skulle göra listan men förstod inte va de mena med - Denna månaden

så ni får en uppdatering på HUUUR mycket JAG har ATT göra denna och nästa vecka!!

- Prov i morgon
- Inlämning på 5 kapitel göra 50 frågor renskriva o skicka in tills på fredag.
- Muntigt prov på måndag på alla 5 kapitel
- Redovisning på tisdag ( välja ut en produkt och redovisa ALLT om den )
- Prov onsdag i näthandel 4 kapitel

sååå ja jag e stressad och har sjukt mycket att göra.. Har dock fått mycket gjort i dag men ändå..
JUL LOV TACK!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: sandra

Du e med duktig du gumman! Du har ju pluggat hela dagen & julpyntat :) Jättefint! Ja 18 dagar ledigt kommer va GULD!! Vad sägs om utgång den 18:e? vet att det är innan löning men vi kan ju göra det roligaste av situationen. Du jag, sara emelie & sofia? PUSS bästa du!

2010-12-08 | 22:06:08
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Elin

Va fint du har det!!

2010-12-08 | 22:50:15
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad fint du har gjort det gumman! Me like! :D

Puss på dig!

2010-12-11 | 12:46:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: