Man down..




Hejsvejs...
kom hem från skolan för en stund sen.. 
Ska bara slappa framför datorn en kort stund innan jag gör de jag måste göra i dag.

• Göra klart arbetet om min produkt som jag ska redovisa i morgon.
• Göra de sista frågorna i arbetet så jag kan lämna in det i morgon
• Plugga till prov

mmm som ni ser har jag att göra..
Men i dag har vi haft de muntliga förhöret, så det e skönt att en sak e borta från veckans lista iallafall..


I dag blev det inget me today...
Sovit 2 timmar, va för trött och irriterad för ens ta kort i morses.. och nu e man för sliten för att fastna på bild.

Inget skoj inlägg jag vet..


rihanna - man down




puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för din kommentar:))

Jag fixar min blogg själv.. Är inte särskilt duktig, men jag tycker det är kul att pillra med.. :))



Duktig du är som pluggar på så hårt!!

2010-12-13 | 20:58:48
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack för din kommentar:))

Jag fixar min blogg själv.. Är inte särskilt duktig, men jag tycker det är kul att pillra med.. :))



Duktig du är som pluggar på så hårt!!

2010-12-13 | 21:00:19
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Helen

NU är jag ine via datorn så nu kan jag kommentera.. Läser ju sjäkvklart jämt..! Duktig du är som pluggar så och mys helg med mammsen och barnen ör ju aldrig fel. Lille adam är ju bara för söt <3



Och Jay har ju alltid varit min favorit. Så jag disskuterar inte de ämnet. Alla har ju sina åsikter som sagt. Hoppas att allt är bra med dig ch att vi ses den 23:e December <3 Kramar

2010-12-13 | 22:40:51
Postat av: lina

duktig du e gumman är så glad över att det går så bra för dig... håller tummarna för i att det går bra i morgon med. pyss

2010-12-13 | 23:18:58
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: