oh yeah

godmorgon..

jag gick upp för ca 40 min sen.. trodde faktiskt jag skulle sova längre i dag, men är väl så taggad och sen har jag en del att göra i dag :)

I går va det en lugn fredag. va bara hemma och kolla på tv och slappa.
Orkade ju inte så mycket mer för att jag hade så ont i tanden :S
Men har inte haft ont på hela natten och känner inget nu. så hoppas de håller sig borta i dag!!

Nu ska jag strax kila till affären o handla lite grejer tills i kväll så jag har de gjort..
sen har ja lite annat o göra och tiden springer alltid iväg.


                               




skriver mer sen

pussss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni får kul! Vi kanske ses, jag står i Bogrens baren ikväll! ;)

2010-12-18 | 17:30:52
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: