onsdag




hej på er!!

Jag har inte sovit ett skit i natt... gick o la mig strax efter 12 i natt och jag somna ca 1 timma innan kl ringde.
Det är så mycket nu och jag kan inte koppla av när jag ska sova..
Tusen tankar kommer upp o ja ligger och "bearbetar" dom om och om hela tiden.

För och va ärlig så mår jag inte bra nu och de kanske ni märkt? ja märker det iallafall.. Jag e inte samma person.

I dag ska jag plugga till provet jag har i morgon. Är ledig i morgon men ska infinna mig i skolan kl 8 för och göra ett prov.
Massa matte, så jag håller tummarna att min hjärna vill va med o tänka lite!!
( Matte är verkligen inte min starka sida )

så ska strax sätta mej i några timmar o plugga.. Sen ska jag nog ta en paus och julpynta lite..  KANSKE kommer ett videoinlägg sen.. Men bara KANSKE så ni får hålla utkik..


Blir ingen dagens bild i dag så ni får nöja er med en från gårdagen..




pusss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är sjukt duktig som pluggar honey! :D

Pöss

2010-12-11 | 13:14:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: