Rekord :P

hejsvejs..

Kom hem för ca 1 timma sen.
Åkte ut till mamma o pappa på dagen i går och varit där ända sen dess..
har haft super mysigt som ALLTID.

Har pluggat för de mesta.. Så denna helgen har inte varit den roligaste men men.

ska strax ställa mej i en varm dusch o krypa upp i soffan ( sitter ju redan i soffan ;P ) men ska bara mysa resten av kvällen..
ska kolla igenom i boken lite inför muntliga förhöret i morgon. *ogilla*


Hur har eran helg varit?

barnen har ju varit hos mamma o pappa oxå och sen fick ja se lilla adam som ja inte sett mer än typ 3 ggr sen han föddes..
Tiden finns inte.. den gör bara inte de :(
Han hade blivit så tjock i ansiktet och han e sååå lik min bror så det e sjukt =)
sen har han bytt namn från Isak till Adam :)

För man kan säga en ful mening med isak o de gilla inte min bror hahaha.. tänker inte skriva vad. Men det e någon han tror att han kan bli mobbad för när han bli äldre.. men men.. ja gilla isak mer än adam. Men det e ju deras val :)

Min sötplutt

    


I går slog ja rekord på min blogg på läsare.. JÖSSES =) över 150 st tror ja de va och nästan 200 sidvisningar.. =)
Men dåliga på o kommentera ni som kolla in.. 1 ynka kommnter.. ILLA!!
Men jätteskoj att se att folk vill läsa den ;)

Näe nu ska ja ta en varm dusch

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag kommenterar även om jag inte skriver något vettigt ;)

Pöss

2010-12-13 | 11:06:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: