shopping

hej hej

Kom hem precis och jag e helt sluuut.

vakna ju upp i morses o va halv förkyld och ont i halsen.. Jag e trött som fan för jag vaknat fler ggr i natt.

Föra året låg jag hemma o va sjuk på nyår så det e ju bara sååå typiskt att jag börjar må skit dagen innan nyår även detta året.. Men men :P

Har iallafall varit på elins esplanad några timmar.
skulle bara dit en snabbis o betställa iphone 4 på telenor ( vilket jag aldrig gjorde ) får göra de nästa vecka. Är ju inte panik liksom :P

Men gick runt med mamma några timmar o kika o kom hem med lote grejer iallafall :D



ett par leggings
en tunika som är längre på sidorna
ett par uuurgulliga trosor :)

allt på cubus :D



hårfärg
ansiktsmasker
och naglack

 från cubus och H&M ( hårfärgen är köpt inne på maxi hihi )


blev lite smått av annat oxå som ja inte tog kort på som, rakbland och rakskum och bodylotion hahaha


Yes jag skulle färga mitt hår åt det ljusa hållet, men kunde inte göra detta förens jag klippt mej.
Men fick panik i dag för mitt hår e så fult nu med typ 3 olika färger och en utväxt som heter HJÄÄÄÄLP haha..
så får tyvärr bli mörk igen.
kanske blir ljus till sommaren då :P

så de ska färgas sen i kväll :)

Nu ska jag laga mat och äta lite.
sen ska jag städa.

ska försöka orka iallafall.. är helt slut i kroppen..

Blev ingen me today för korten såg förjävliga ut, just för att jag ser med död än levande på korten..


pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: