slut

hej på er

Nu är jag hemma i mitt place igen. har ju varit inneboende hos mamma o pappa de senaste 5 dagarna =)
Men nu är julen slut.

I dag har simon, filip & emilia varit hemma hos mamma o pappa så vi har busat=)
jag va ute o åkte skidor med simon o filip =)
Ja de e inte lätt första ggn men dom va duktiga och de åkte till o med ner för pulka backen hihi :)

Ska strax ta en låång varm dusch för de va iiiskallt här hemma. har ju vant mig vid att päronen har varmt och i min lägenhet för man nästan sitta med ytterkläder på liksom *fy*

sen ska jag mysa i soffan hela kvällen och bara va och kolla på en film ja hämta hem i går. skräckis :P

Fick ju en försenad julklapp av svägerskan i går

ääälskar min lilla palett från kicks :)



bilden är inte rättvis dom "glittrar" mycket mer =)
men denna kommer användas flitigt.. 48 olika o välja mellan *wihoo*


Jag har fått tillbaka min infektion i visdomstanden oxå, haft det 1 vecka nu och jag dööör :(
Visst jag ska dra ut den, den 27:e januari men får hoppas infektionen försvunnit tills dess för de vill helst inte dra ut den när den är infekterad.
har inte känns så mycket i tanden jag har hål i de senaste dagarna, har kunnat äta o dricka vad jag vill, knepigt.
Men det är tur de för hålet är på ena sidan och  visdomstanden på andra.. så hade ja haft ont i båda så hade jag fått äta med framtänderna som en jävla kanin haha..

nej nu väntar den varma duschen på mej =)

pusss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Underbar palett med ögonskugga! Me likey! :)



Mysigt att vara hemma hos mams och paps! Kommer ni allihopa över nyår?! :) Schkååååål! ;)

Pöss!

2010-12-27 | 20:37:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: sandra

Åh en sån skulle jag med vilja ha! :)

2010-12-28 | 00:10:23
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: