Söndag

godmorgon på er..
japps redan söndag och jag vakna 13.40 :P
la mej 06 i morses så ja då vaknar man sent hihi..

Idag ska de göras ganska mycket..




Ja så ser väl dagen ut än sålänge =)


Nu till Listan :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Mitt favvoritminne

Har många minnen men ett bra minne är när vi tjejer åkte till bulgarien :D

Den 11:e september 2007 drog jag, lina, helen, elin, carro och bea till sunny beach i bulgarien.
Alla va spända och förväntansfulla =) Vissa va nervösa över och flyga för att de aldrig flygit förut.
Men resan både ner och hem gick sååå bra :)

Vi hann knappt lägga in våra grejer på hotell rummet förens vi va nere o snappsa shot tidigt på dagen haha..

 

Jag och helen dela rum på vån 11 och resten av tjejerna hamna på vån 12 =)
Vi skulle egentligen hamnat där uppe oxå.
Men carro o elin tog vårat rum och de tacka ja och helen för efter sen. När dom duscha så rann allt vatten ut ur badrumsdörren haha och både deras balkong och linas och beas va jätte läskiga.. spruckit typ överallt...

så förfester och allt häng va i mitt och helens rum haha.. =)
Blåste en del när man bor högt upp eller va säger du helen ;)

 ja gud vilka kvällar vi hade så korten kommer nog tala för sig själv :D


 

 
 
 

 

 

 

 

 


ja det va helt klart en underbar resa och vill göra om det IGEN =)
Men det är verkligen ett minne för livet..

<3


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Älskar minnen som sitter kvar för alltid! :D

Pöss

2010-12-05 | 22:43:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Vad härligt! Förstår att ni måste haft jätte mysigt!

2010-12-06 | 08:11:48
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: sandra

Ser så äckligt jävla härligt ut :D Vill dra här ifrån NU! pusss

2010-12-06 | 17:40:11
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Alex

nice pictured!!

2010-12-09 | 18:06:20
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Alex

nice pictures!!

2010-12-09 | 18:06:51
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: