Tisdag

fy fan vad jag fryser.. Har satt på värmefläkten och ska faktiskt krypa ner i soffan o sova 1 timma..

Kan inte hålla ögonen öppna.. Jag e riktigt trött..

Har varit i skolan men bara 8-10 för jag hade redovisning av min produkt i dag =) läppglans med plumping :P
Det gick bra och de känns sååå skönt att det är över.



när jag har vilat en stund nu, ska ja plugga till prov.

Me today



Min dator har inte krånglat på flera månader.. förut blev den överhettad och stängde av sig..
Nu har de börjat igen.. suck!! så är nog damm i fläktarna, de va problemet sist. Så får se till o göra rent den ordentligt sen.

Hepps ja skriver sen

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Ang din dator, tänkte på det..sitter du mycket med den i knät? i sängen/soffan? om det blir för tätt undertill så går dom till slut sönder.

2010-12-14 | 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: