Vilken dag =)

Ja som ni kanske förstått så har jag inte varit hemma på heeela dagen.
Åkte kl 12 i morses och kom hem nu kl 22 :)

Jag e heeelt slut nu och ska skriva blogg och kolla bloggar och sen ska ja ta mig en vaaarm dusch.

Hallå bara mitt hår som e såååå elektriskt när det e så kallt ute?? Jag får PANIK

har varit på stan med mamma hela dagen och sen åkte ja med hem till dom och vi laga mat.
Va så gött o äta riktig mat och inga jävla nudlar *har ju varit sjuk*
Blev klyckling, ris och currysås. Jag fick bestämma maten i dag hihi *mums*

Dagens shopping i dag

 
Min nya mössa =) fiiin va... ja detta e bara ett prov kort så lappen e kvar på mössan och fulaste minen. Med andra ord inte bästa kortet men ni ser ju ;)

Lite grejer till blev inhandlat =)



Tar alltid korten i badrummet ifall ni undrar för det är bäst ljus där ;)

I dag är det en ny dag på listan.. Men har inte tagit någon bild på vad jag hde på mej så skriver istället :)

Kofta - Vero Moda
Grått linne - Cubus
Tröja - Lager 157
Leggings - Cubus

 



Nej nu ska ja ta en varm dusch och tända värmeljus..
Min värmefläkt får nog vila lite för att min elräkning hade ökat med 250 kr för att jag ALLTID har på den haha.. så nu får den va avstängd i dag :P

Hoppas ni andra haft en bra dag?

pusss!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ne mitt hår blir också så jävla elektriskt! Hatar det!! Jättefina saker du shoppat ;) Sötplupp i mössa då...PUSS<3

2010-12-02 | 22:50:51
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: d i v a

Du är så fantastiskt snäll :) !

2010-12-02 | 22:56:43
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Fanny

söt mössa! det behöver man i den här kylan!!

2010-12-03 | 08:34:17
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: