who owns my heart?

godmorgon / Godmiddag..

Hade ställt kl men jag kom inte upp.. la mig 06 i morses så inte så konstigt att man inte kommer upp då.

Lördag i dag.. och jag vaknar upp med halsont :( NEJ NEJ NEJ!! Kan inte bli sjukt nu.. så får hoppas de bara e för jag sovit dåligt de senaste dagarna.. brukar få ont i halsen då.

Känns som det är söndag i dag.. 
Men ska iallafall duscha o göra mej iordning sen åker jag till mamma o pappa och är där hela dagen o kvällen.. KANSKE sover där.. Men barnen ska med sova där så får se lite hur ja gör.

Jag ser vilka som bryr sig


Ja som ja skrev i mitt tidigare inlägg o jay o minnah.. Alla har rätt till sina åsikter.



Nej nu ska jag duscha o sen drar jag..

Dator följer med mig såklart så vi hörs senare sen

puss



Miley cyrus - Who owns my heart        GRYM!!!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Pöss!

2010-12-12 | 23:48:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: