Måndag

Ännu en ny vecka har startat..

Sitter just nu hemms hos mina päron. Datorn är med mej såklart hihi =)
Vi ska ha familjemiddag här idag=) alla utom brorsan för han ligger hemma och e sjuk=(
och jag vill gärna inte bli smittad, så han får allt ta och stanna hemma idag haha :P

sen senare ikväll ska jag hem till lina, våran super mario kväll. har vi alltid på måndagar =)) såå skoj. Men snart har vi varvat spelet. bara två världar kvar =(( så vad ska man hitta på sen och spela då.. hmm.

Har bestämt mej nu. Hoppar av skolan.. har knappt varit där på 1 månad och jag hänger inte med.. läser ju bara två ämnen och man får typ iiinga pengar från csn.. denna månaden får jag inget. så det suger verkligen. säger det igen, tur att jag har underbara föräldrar <3
så ska starta om kurser nu i mars och skicka in till csn så allt blir som vanligt.
Men helst av allt vill jag ju ha ett jobb.


Helgen har varit lugn.
Fredags: Va jag hemma här hos päronen och käka tacos och kolla på let´s dance. Riktigt mysigt.
Lördag: Hade jag och lina melodifestival mys med godis och prat *underbart*
söndag: shoppa lite =)


Sitter och tänker på detta med klassåterträffen.
har mailat några som gick i min klass och verkar som de flesta INTE ska gå..
kommer typ bara va jag, sofia och josse.. hur skoj är det då liksom??
visst man ska ju bara äta med sin klass och sen är det ju party med alla andra skolor. men ändå.
sista anmälnings datumet e om några dagar..
hmmm.. ja vi får se.


Jag är jätte dålig på och uppdatera min blogg i know.. lovar att bättra mig.
Förut skrev jag ju varje dag.. nu vet i fan när jag skrev sist haha.. men lovar att det ska bli ändring som sagt ;)

Nä nu ska jag kolla med mamma och hon behövr hjälp med något. göra sallad el nått =)

ha en toppen dag alla underbara <3

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att bara ta de lungt. Man behöver mamma & pappa tid ibland med hihi. Ses imorgon hjärtat 3 Pussa

2010-02-23 | 16:11:57
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: