vad ska jag säga

Tisdag i dag.. och jag sitter o slappar i soffan.
ska strax bege mej ner i tvättstugan och tvätta *oorka* Jag brukar ju inte sköta min tvätt själv haha.. mamma e så snäll o tvättar åt mej.
Jag gillar inte o tvätta i tvättstugan, tycker det e lite äckligt.. Men idag måste ja det.

Ska passa på o städa oxå när jag ändå tvättar..man kan liksom inte slappa för man får ju fan springa upp och ner.

Helgen har varit toppen. Haft underbara människor omkring mej och det behöver jag.
Ifredags hade jag, lina och sofia spelkväll här hemma *mys*
I lördags va det party som gällde =) Jag,lina,anna,sofia och karin =) Hade meeega skoj. Men det har jag alltid med mina girls <3
Och väl inne på bogrens så va det riktigt skoj, en av de bättre kvällarna på mycket länge =)


Jag vill gärna va med folk som gör mej glad och uppskattar de jag gör och vem jag är.
Just nu den senaste tiden när jag själv mått dåligt pga av min kusins bortgång så behöver jag annat o tänka på.
alltså jag behöver folk omkring mej som får mej och skratta. Jag sörjer innombords, men mina underbara vänner gör att jag ler och glömmer allt för en stund.

har hållt i gång varje dag med olika grejer..Kan inte sitta inne för då kommer tankar och sorg.


Kanske själviskt av mig o inte "orka" med andras problem just nu..eller inte problem..men deppa ihop framför mej är inte bra just nu.. Jag behöver denna tiden att sörja. Även om jag visar det på ett konstigt sätt. Men jag kämpar varje dag och gråter varje kväll.
Jag måste få bearbeta detta på mitt sätt. Jag behöver få vara glada bella.
Hoppas ni förstår vad jag menar??
<3 men har så underbara vänner så det tror jag allt ;)

nä ta hand om tvätten ja

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Förstår att du inte orkar med andras problem när du har egna. Måste kännas jätte tungt med din kusins bortgång!! Och när man inte mår bra är det ju jätte bra att du umgås med vänner som får dej på bättre humör.. Var självisk gumman, det ska man vara!!



Kramis

2010-02-09 | 20:25:08
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att vi kan fika snart gumman och prata lite innan jag åker!!

Puss

2010-02-10 | 17:27:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: D i v a

man är inte självlisk för man tänker på sig själv :) !

2010-02-11 | 17:16:59
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: D i v a

Jo jag orkade med lite god mat % glass :D har du gjort idag ? kramar

2010-02-14 | 19:35:49
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: