vet inte

Vet varken ut eller in med allt nu förtiden.. Drar mej i håret för jag blir galen. eller ja e redan galen, så de kan ja kanske inte bli hahaha :P

Näe men allt känns bara lite tungt just nu! hoppas på att de går över.

Idag är det onsdag. Planen va att träffa helen o barnen en stund, men nelli och tim har mått dåligt, så jag håller mej där ifrån ;) har redan haft kräksjukan och den vill jag gärna INTE ha igen :D vi får ses en annan dag helt enkelt =) <3

Vill inte va inne i dag iallafall för ja va inne hela dagen i går och nu klättrar jag på väggarna.
så ska ta en fika med johanna *lovely* va massa längesen vi sågs. Hon har oxå varit sjuk. så nu ska vi allt babbla lite hihi :D

Fick upp klockan i köket i går =) kroken ja satte upp först passa fan inte, så pappa gav mej en annan o sätta upp med. så nu är den på plats :) Blev massa bra! En klocka e ju alltid en klocka haha.. men skönt o kunna ha kolla på tiden förutom att kolla mobilen =)
Har ju en klocka inbyggd i min spegel i hallen..men den är inte ställd. haha :P

Klassåterträffen då.
har bestämt mej för att INTE gå. maila många i klassen o de e typ ingen som ska gå.
triiist!
vi har ju en i klassen som skulle ha hand om allt.. så känns lite som varför ska jag maila alla o kolla de 3 dagar innan man ska betala in.
De skulle ha kanske tänkt på när han blev det.
Men någon va ju tvungen att ta tag i det.. Men som sagt inte så givande och gå längre känner jag.
så messa sofia nyss och får se när hon svarar. gav som ett förslag att vi som hade tänkt o gå kan ju festa ihop och sen gå till husaren efter.. Behöver ju inte va där på middagen. jaja som sagt får se hur de blir.

Näe kanske ska diska ( gjorde lunch för en stund sen) så likabra o få bort skiten :P
sen ska ja göra mej iordning.

Hoppas alla får en toppen dag.

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi var oxå inne hela dagen igår, så idag tog vi på oss och gick ut och åkte pulka, det behövdes massa frisk luft =) Så skönt när solen skiner =) Hoppas du får en mysig stund på stan med din vän =) Kram kram

2010-02-24 | 14:50:29
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

När jag kommer hem - då MÅSTE vi ses vännen!



Passar på att skicka över lite varma kramar från Bangkok!!!



Puss och kärlek!!

2010-02-25 | 17:30:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

Svar från blogg: Ja det gäller verkligen att ge och ta, men många har svårt för det och bara tar =( Jag läser inte så många bloggar, men din är en favvis =) Hoppas du oxå får en underbar fredag hjärtat =) Puss & Kram

2010-02-26 | 14:40:14
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: D i v a

Jaa, sjukt störigt med lärarna, men ni blev vi godkända ;D

2010-02-27 | 20:35:10
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: