2010

Hejsvejs..

Sitter i soffan och glor på tv, men finns verkligen inget skoj alls o kolla på.
så passar på och skriva en liten blogg ;)

Hur har erat nya år börjat???

Mitt börja med att jag vakna i dag o kände mej som en ny människa, kan va för att jag ÄNTLIGEN är frisk..
lite svullen o ont i halsen men det ÖVERLEVER JAG LÄTT ;)

Har haft min mamma & moster här på besök. Har fikat o tjatat. Massa mysigt! sällskap är underbart att få när man legat som en död fisk i flera dagar =)
va ju i och för sig ute hos päronen en sväng i går, man då va jag ju inte alls pigg.

Hade lust och gå på bio i dag, ( ja jag vet att jag nyss va på bio) men tycker det e mysigt=)
Men fårbli en annan dag=) får ju passa på o göra saker nu innan de e dax o börja plugga igen.. INTE ALLLLS SUGEN.

I morgon ska jag iallafall inte sitta inne, då ska jag allt göra något :P vad som hihi..
Blir nog att träffa johanna en stund i morgon iallafall=)

har hittat en tjej som ska hjälpa mig med min blogg. så hoppas på att hon kan hjälpa mej snart=)
vill ha tillbaka min gamla blogg, men den e ju raderad haha.. så ska iallafall försöka fixa till denna så den ser lite roligare ut ;)

Mina bruna linser har inte kommit än, lite dåligt när de säger beställt senast den 29 så hinner ni få dem till nyår.
jag beställde mina 27, så lite dåligt.. nu e det ju helg så då kommer ju ingen post så jag hoppas på måndag då.

Blir nog begravning på måndag oxå.. usch =(


Fasen va jag fryser.. va bara tvungen att skriva det hahaha

Funderar på om affären vid mig är öppen som vanligt i dag? hmmm.. vill ju helst inte gå ut i onödan om det är stängt.
men det borde det väl va =)?

Har ni några nyårslöften detta året?
dom flesta brukar vara att man ska gå ner i vikt o sluta röka.. haha hur ofta håller dem då?
jag har inget nyårslöfte utan ska bara göra detta året till ett bra år ;)


pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja,nyårs löfte vet jag inte Men har lovat mig själv att börja ta hand om mig själv bättre. <3 sätta mig själv i ruta ett mer. Puss

2010-01-01 | 20:40:00
Postat av: Emelie's WickedTime

God fortsättning !

2010-01-01 | 20:59:06
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Mellis

Jag är så glad att det är 2010! hatade 2009...

2010-01-01 | 21:36:38
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: Fanny

Har heller inget nyårslöfte, ingen idè. Saker och ting blir som dom blir ändå. =)



Massa kramar

2010-01-02 | 20:38:44
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: