Bad Boys

Då va det tisdag och jag ska blogga lite innan ja kryper ner..
Är sjuukt trött i dag kan jag tala om. Har inte gjort något speciellt som kan ha gjort mej trött. Men man får väl va det ändå ;)

Har precis kikat klart på paradise hotel
Denna personen ska ut....



Dagen!!
Gick upp 09.30 och va dax o fixa iordning sig. hade möte kl 11 med studievägledaren.
Va ju inte direkt pigg, men så fort man kommer utanför dörren och får kylan i ansiktet så kan man inget annat än blir lite piggare hahaha..
Va typ inne hos marie-ann i 15 min.. Vi skulle prata om vad jag ska göra nu liksom.
slutar ju nästa vecka..
Har Matte A att läsa upp och hade bara tänk och läsa den nu och fram till sommaren.. Men nu kommer problemet.. Får inte ut speciellt mycket från csn då.. Trodde det va mer! Så jag kan alltså inte läsa bara en kurs.
så nu måste jag hitta en till som jag kan tänka mej och läsa-- hmmm!!???
Hade ju tänkt hoppa på handelsprogrammet. Men hade inga intagningar på våren utan bara till hösten.
och eftersom detta program e nytt för komvux så vet man ju inte om de kommer fortsätta med det el inte.
Vi får se vad som händer. har veckan på mej o bestämma mej ang andra kursen.

Sen när jag va klar tog jag bussen ut till ryd för att mysa med helen och alla barnen<3 Har inte setts på evigheter så det va mysigt =)
Va väl där i typ 7 timmar ca. så hela dagen gick super fort =)
Men tack gumman för i dag<3

Sen har det inte gått i många knop här hemma kan jag tala om. Trött och seg!
I morgon efter skolan har ja inget val.. plugga plugga!!

som jag skrev tidigare så slutar ja nästa vecka och jag har såååå mycket kvar att göra.
så det gäller och ligga i nu!!
prov har jag oxå denna veckan.. vet inte äns vilken dag.. smart!!! så får råplugga i morgon.
kan tänka mig att vi har de på torsdag.


Satt i går och kika runt på olika sidor och hitta en sida med tandblekning.. är sååå sugen. =)
Så det kan nog hända att de kommer hem något paket till mej snart ;)
Har inte riktigt bestämt mej men vem vill inte ha ett hollywood smile ;) Japps tåls att tänka på!!


Skorna jag hitta på DNA är jag fortfarande såååå sugen på att köpa =) Har kollat på dem ett tag nu och de bara står där o skriker Bella ;)
Så ska kolla kassan lite=) Men har ju råd, men kanske får skippa lite annat då som va planen istället =)
hmm jaja det löser sig =)
skulle hitta en bild på dem man fanns ingen så ska ta kort på dem i affären så ska jag visa er =)
Skulle passa såååå bra till min nya paljett jacka *hell yea*


Nä nu blir det en berättelse här inne igen ;) jaja :P

Alexandra Burke- Bad boys... Lyssna och njut ( looove it )



Hoppas alla haft en toppen dag och sov gott

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mitt nyårslöfte är att om jag hittar något jag verkligen vill ha så ska jag minsann köpa det, annars har man alltid prioriterat bort sig själv, speciellt om man har barn. Men det jag vill ha sagt är att jag tycker verkligen att du ska köpa skorna =) Puss puss

2010-01-13 | 06:05:45
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tandblekning? Har inte du rätt vita tänder redan?

Hoppas du hittar någon mer kurs du kan läsa då så du får lite mer pengar av csn.

Lycka till med provet imorgon!

2010-01-13 | 10:56:18
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: D i v a

Plugga på hjärtat, det fixar du!

Jo, jag älskar också den låten, verkligen! Dock ska jag bara VÅGA! Höll på att dö när jag gjorde mitt hjärta ;) ! hahha..

2010-01-13 | 12:38:10
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: