blixt

Torsdagen snart över..
Har lite kvar att göra innan ja kan krypa ner..

I dag började skolan, har bara haft en lektion för träffa en klasskompis o vi hade tydligen ingen nkb i dag.. så de tack vi för..
ville bara hem för hade såå ont i magen..!!

Va inte speciellt svårt att komma upp i morses som ja trodde efter de få timmar jag sov ( skylla mej själv)
Men skulle duscha och grejer och vi tjejer är ju inte direkt färdiga på 1 timma.. el inte JAG iallafall ;)
så kom lite försent i morses, men de gjorde inget.. så länge jag ser bra ut o slipper gå omkring som en jävla lodis så kan ja faktiskt komma 15 min försent ;) eller hur!!!

Idag är det carolines födelsedagen ( http://spindeltjejen.wordpress.com ) om ni vill kolla in henne ;)
 Så massa massa grattis sweetheart<3

Måste berätta om händelsen jag va med om tidigare i dag!!!

Stod och vänta på bussen och de va bara jag där och en till men hon stod lååång ifrån mej..
stod och messa och rökte.. hade ingen kolla på vilka som kom el nått..
sen kolla jag upp och såg att två tanter stod brevid mej.. tänkte ju självklart att jag flyttar på mej för att ja jag rökte ju...
Men han inte mer än kolla upp förens den ena tanten skriker rakt ut..
- Man får inte röka här!!!
- Nej jag vet sa jag och hann inte säga så mycket mer förens hon börja skrika..

om du ska bo här i sverige så får du lära dig läsa skyltarna.. o börja mumla något rasistiskt..
då tände jag till kan jag tala om..

för det första är jag svensk. och för det andra så tycker jag du ska hålla dina åsikter för sig själv.. jävla kärring..
- ja men man får inte röka här.. NEJ JAG VET, men hann ju fan inte flytta på mej.
jag va så arg så ja kommer knappt ihåg själv vad jag sa..
rasistiska jävla kärring..
Ni som känner mej vet att jag e rapp i käften och när jag va klar så hade hon inte många ord att säga tanten..
Ja kan förstå att rök e jobbigt, men som ja skrev tidigare jag va påväg o flytta på mej och komma med sådana påhopp är INTE okey..


Skulle egentligen på fika hos carro för o fira henne, men min mensvärk stoppa mej.. låg i soffan en bra stund och sen ringde mamma o fråga om ja ville följa med o pussa på barnen och det kan man ju inte säga nej till=)
va alltså hos svägerskan en stund. Käka lite o självklart pussa på alla barn♥

Ladda hem ett program förut som tydligen skulle va lätt och fixa till alla kort..
Men nja lätt vet i fan haha..
sen sparas inte korten som man gör om så man kan lägga upp dem. utan då måste man skaffa ett till program.
ORKA liksom!!!


fick inget roligt samtal förut =( behöver inte gå in på vad, för känns som 99% är folk inte här o snokar omkring o har knappt ingen aning längre vilka
jo alla ni underbara som lämnar en kommentar dag ut o dag in ;) looove it =)
Så känner att ja inte riktigt går inte på för mycket grejer här på bloggen..
skulle ja vilja ha den hemlig så skulle ja ha lösenord.. men varför ha de?? ja har inget o dölja.
Bara att vissa grejer skriver man kanske inte. som just detta!! 

 
I morgon är det fredag och jag har skola. Sen måste ja hjälpa mamma, el måste måste jag inte men hon fråga och jag hjälper gärna mamma <3

Idag har mamma köpt ett nytt strykjärn till mej ;) vuxen poäng eller vad ;)?
Mitt gamla va sönder.. och det är ju inget man går och köper själv. för så ofta stryker ja inte :P
Så tack snälla mamma =)


Näe ska nog ta och avrunda här. Inte så skoj och läsa en mega lång berättelse =)
Fast i och för sig, ni läser nog ändå haha ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha vilken tanta.....=) Jag stryker heller ALDRIG, jo om jag ska på fin fest eller bröllop så får man ju stryka till, jag gjorde ett försök en gång med att stryka alla kläder, men det gjorde jag typ 2 ggr sen orkade jag inte mer...haha puss

2010-01-08 | 07:18:15
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vi tar igen tårtan sen! ;) Puss på dig!!

2010-01-08 | 12:59:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Ja, vilken jävla tant. Förstår om du blev arg hade jag oxå blivit!

Strykjärn.. Ja, många vuxenpoäng!! Jag är grymt dålig på att ta fram mitt måste jag erkänna..



Trevlig helg på dej gumman!

2010-01-08 | 13:26:40
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: D i v a

haha, ja det blev det :P Härligt. Nu är jag så sugen på något flott, ;D ! hahaha. . Ja, vakterna bråkade med honom för ngra månader sen, & sedan blev jag inblandad, men vet inte om jag kommer in eller inte ;P !! haha, men provar inte. ;) OOH, tacos. GE MIG de också :D ! allt är jag sugen på :D

KRAMAR

2010-01-10 | 16:25:05
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: