Ett tag sen..

Ja jag har ju inte uppdaterat min blogg på några dagar, vilket jag hoppas ni kan förstå varför.
Har inte heller kommenterat några av mina vänners bloggar *sorry for that*

Idag är det onsdag. eller onsdagen är slut och torsdagen kommer sakta men säkert..

Gick o la mej 07.30 i morses..haha fråga inte varför. sen blev ja väckt kl 12.45 att lina ringde o väckte mej. Men va likabra, så jag kan somna ikväll liksom.

Har inte gjort så mycket i dag.. varit hemma i mammas o pappas hus och vattnat blommor, tagit in posten, skottat och packat ner lite grejer som jag ska ta med till dom i morgon.

Japps i morgon åker jag till norge. Min kusin blir begravd på fredag. så vi åker i morgon.
Tycker de ska bli jätte jobbigt.. dels för o komma upp o träffa alla och jag vet att jag kommer bryta ihop. Men ingen förväntar sig något annat heller liksom.
och sen själva begravningen =(
Men man behöver säga hejdå för att kunna fortsätta.

får se om jag åker med brorsan o svägerskan hem på fredag efter begravningen o allt eller om jag stannar till lördag o åker med mamma o pappa hem.
det visar sig när vi väl är där.
åker iallafall i morgon kl tolv. så ska bara fixa de sista nu så jag kan krypa ner sen.

Min förkylning är nästan helt borta *skönt* Men har fortfarande ont i halsen och sen har jag fått tillbaka en infektion i näsan (säkert för att ja är förkyld) Men den e så jobbigt. sätter sig på utsidan av näsan och det blir typ spm en vattenfylld blåsa som svider. hamnar alltid på samma ställe och kommer kanske 1 gång /år.. är inte de lite konstigt??
man e ju liksom inte direkt snygg med den.. näsborren blir ju helt svullen o man kan ju inte direkt sminka över det.. det värker o pulserar hela tiden.. vill inte vakna upp i morgon o se mig i speglen för jag vet hur ja kommer se ut.... usch!!!
jaja inget jag kan hjälpa.

Idag drog jag sönder dragkedjan på mina vinterskor.. liiiiv!
Hade inte tänkt köpa nya, men kanske e illa tvungen nu. har två andra men de ena paret e inte fodrade och de andra paret gillar ja inte.. herregud...

ska ger er två bra låt tips =) har flera men kan ju inte läggaupp hur många som helst =)
men dessa två har jag fastnat för.. typ spelat sönder dom=)


denna e lite seg i början, så lyssna en stund innan ni dömmer låten haha ;)



Nästa är denna med Taio Cruz.. riktigt bra =)





Hoppas ni alla mår bra?

Ska gå göra det sista nu så jag kan få gå och lägga mej =)

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch jätte jobbigt med begravning gumman!! Men är sånt man måste gå igenom men såklart extra jobbigt när det är unga som dör..

Massa styrkekramar till dej!!!

2010-01-21 | 07:49:55
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Helen

Du vet att jag finns här <3 Vill bara kram om dig gumman. Älskar dig så. Tänk på vad jag skrv i smsen igår. Hälsa familjen. Pusss <3

2010-01-21 | 09:26:34
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Gumman, det är fullt förståeligt att du inte kommenterar eller uppdaterar och det behöver du inte heller! Vi vet att du finns där och du vet att vi finns här! <3

Säg till om du behöver prata över en kaffe eller prommis eller så!

Puss!! Tänker på dig! <3

2010-01-21 | 22:03:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: