hope

Snart är denna tisdag oxå snart slut.

Har precis kika på paradise hotell, så skönt att alla serier börjar komma tillbaka nu efter jul ledigheten =) har man något att kolla på igen =)

Dagen: Vakna ju kl 12.30 i dag.. tog mej en rejäl sov morgon. Passar på nu innan man måste börja gå upp tidigare.
har bara varit inne hela dagen o slappat o faktiskt inte gjort så mycket.
NU på kvällen va jag o lina och fika på pim´s en liten stund. Skönt o komma ut en sväng.

Kallt som fan är det iallafall nu, och kallare ska det bli! hur fan ska jag stå ut???
Kan ju knappt andas för de känns som lungorna fryser till is hahaha.. Ja som sagt jag är ingen vinter människa, så är det bara!!!

Händer ganska mycket med vissa grejer i mitt liv. Men har valt att hålla allt för mig själv. Vet egentligen inte varför, de är ju bra o prata av sig och få råd.
Men vet nog inte med vem jag ska prata med om allt. eller jag har väl egentligen massor av underbara människor i mitt liv. Men ibland är saker lite känsliga.


I morgon är sista lediga dagen, hade mycket planer i morgon.
Men nu blir det att ha mina brorsbarn mellan 12-17 i morgon. så får ta tag i allt som ska göras på kvällen.
Får hoppas det inte är lika kallt i morgon så ja kan ta ut dem o åka pulka.. vill ju inte va ute för mycket med lilla emilia.
ja det visar sig i morgon.

Sugen på vin, men vinet står hemma hos carro.. så får nog ta mej en tripp dit och hämta det och lite annat som är kvar =)

har faktiskt inte så mycket nytt o uppdatera er med i dag.

Ska ställa mej i duschen nu och sen plocka lite här hemma innan ja slänger mig i sängen för o sova.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: