In the arms of an angel

Ska passa på och skriva av mig lite i bloggen känner jag..

Hemkommen från norge för ca 1 timma sen. Är trött och tom efter denna dagen.


i går när vi kom upp så kände ja redan innan jag gick in i huset att tårarna kom och ville bara vända och åka hem.
att se min moster sitta på golvet med ett kort på sin dotter framför sig gör mej bara lessen att tänka på det.
Har aldrig känt en sådan sorg som ja gjorde när jag klev in.
en kram som skaka ända in i benmärgen.
Att förlora sitt barn måste va så himla fruktansvärt. och barn som fölorar sin mamma.

Kvällen va tuff och jag hade väl förberädd på de. Men trodde aldrig att de skulle va såååå jobbigt.

Blev inte mycket sömn inatt och vakna upp med en mardröm om händelsen och de kändes så verkligt. Mina andra två kusiner hade haft samma dröm.
De va så hemskt... ville inte somna om så höll mej vaken.

så förstår min moster som sover med lampan tänd och vägrar blunda. jag förstår henne verkligen =(


Idag kl 10 va begravningen. Grät direkt när ja kom in i kyrkan o såg kistan.. tårar som aldrig sluta..
Försökte va stark.. men de va som jorden öppna ett hål som ja sjönk ner i.
att höra min moster skrika av sorg och min mormor likaså.. de va så hemskt.

Begravningen va jättefin och hennes barn <3 gud vilken styrka hennes barn hade<3

alla låtar som spelades gick direkt in i hjärtat<3 therese hade valt första låten själv. den sa hon att hon skulle ha på sin begravning. Men aldrig trodde vi att vi skulle få uppleva den idag.
35 år gammal och tre barn.
mina fina kusin<3

Min moster hade sagt att de värsta av allt var när de skulle bära ut kistan och åka iväg med henne.
och de förstod vi när vi kom till den stunden..
Hör henne fortfarande ekandes i min hjärna.. Min älskade moster<3


Ja detta ha varit den jobbigaste dagen i mitt liv. En dag jag hoppas jag aldrig mer får uppleva.

jag skriver om de för att jag tror ja behöver det.. !


Men ska inte sitta o beklaga mej för hur dåligt JAG mår för alla mina tankar går till barnen och min moster<3

Denna låten är en av de låtar som spelades i kyrkan..
det e sååå fin och kan inget annat än gråta.

Låten som hon valde själv lägger jag INTE upp.. den vill jag inte "förstöra" genom att ha den i min blogg.






Jag ska lägga mig i ett bad nu och försöka slappna av.



Idag sa vi hejdå men du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta.
och jag vet att de va detta du ville och har det bra nu. Även om sorgen tar över så får man ända försöka tänka så.
Jag saknar dig hela tiden<3
och jag älskar dig kusinvitamin (vårat) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sitter och lipar när jag läser för jag förstår smärtan och känner den som om det vore jag själv som va där=( Beklagar sorgen från djupet av mitt hjärta gumman! <3

2010-01-22 | 23:43:04
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Förstår att det varit en jobbig dag gumman! Det måste det få vara - begravningar och farväl är alltid jobbigt - men ett nödvändigt ont i denna hårda värld.



Tänker på dig!!

KRAM!!

2010-01-22 | 23:52:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: a

jag bara gråter! all kärlek till dig och din familj bella! vi finns här.. <3

2010-01-23 | 01:25:29
Postat av: Eve

HEMSKT!!!!

började nästan gråta :(



MÅNGA KRAMAR VÄNNEN <3

2010-01-23 | 11:29:25
URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fruktansvärt!!!! Kan inte säga mycke annat än att jag tänker på dej... Många kramar!!!!!!!

2010-01-23 | 15:40:50
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Tessa

Åååå....Tänker på dej!!! Så hemskt när någon nära går bort, man lär sig leva med sorgen men man glömmer aldrig!!! Kram på dej!!!

2010-01-23 | 19:33:52
Postat av: D i v a

STYRKEkramar till dig hjärtat! ;( hemskt när de blir såhär :(

2010-01-24 | 12:54:00
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: D i v a

du är också jätte fin gumman :)

2010-01-25 | 16:05:59
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Elin Dahlberg

Tårar i ögonen så jag knappt ser vad jag skriver.

det är hemskt men ändå vackert med begravningar.

tänker på dig<3

2010-01-28 | 00:31:50
URL: http://xeelinax.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: