Måndag

shit det är redan den 4:e januari 2010.. tiden springer redan iväg liksom haha..

Ska försöka skriva några rader för att jag inte har uppdaterat på¨några dagar, även hur trött jag än är jus nu så ska jag allt få till några ord ;)

Idag då.
Har varit hos päronen hela dagen, myst med alla barnen och ätit god middag med hela familjen. Vi gör ofta de på måndagar eftersom min bror är ledig då och i dag va det ju begravning för ja jag behöver inte skriva vem. Jag skulle ha gått med acke o kristina men vakna för de första 10.30 och skulle aldrig hinna till tolv. sovit skit kasst i natt. Så fick snosa på alla barn istället♥

Sen åkte vi och kolla möbler, mamma har beställt nya soffort hem till dom=) Kommer bli jättebra =)
kolla även på en till mej, men hitta ingen ja ville ha.
så funderar på vad ja ska göra utav pengarna jag fick av mormor.. soffa? tv? hmm ja vi får se. borde egentligen sprara dem eftersom ja typ inte får några pengar alls i slutet av januari, men vill ju inte betala räkningar för pengarna. vill ju köpa något, det va ju de som va grejen.
ja det tåls att tänka på.

i går va jag på bio med underbara johanna♥ vi såg Avatar  åhhhh vilken film.. helt magisk och ja den är verkligen sevärd kan jag tala om=)

I morgon är det tisdag o ja MÅSTE ta tag i plugg i morgon.. måste även till banken o sätta in pengar.. ska försöka klämma in en solning oxå för nu behövs det verkligen, bleek villl jaaa iiinte vaaa :P
Svägerskan o barnen kanske skulle komma förbi här i morgon oxå. Får se hur det blir.


Btw min bruna linser har kommit nu, wihooo=)
Jag älskar att va brunögd, sist jag var det va typ för 7-8 år sen och kunde aldrig slänga dom där linserna. hade dem så lång tid efter att de gått ut :P
jag vet inte varför men känner mej mer som mej själv i bruna konstigt nog. säkert ovant för alla andra o se mig i dem. Men naturligt för mej ;)

Bildbevis


Om en liten stund ska jag lägga mej med täcke o kudde i soffan och kika på New Moon.. den är ju sååå bra så måste kolla på den igen ;)

Näe har väl inte så mycket mer på hjärtat i dag.

Massa Kramar♣

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa, det är alltid så. Konstigt nog ;) Fast sommarlov i skolan var bra underbart!! :D

Absolut, det ska vi nog klämma in ;)

Kramar

2010-01-05 | 12:36:14
URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: D i v a

Meen bella, jag litade på dig. :P jag vill resa ju ;) hehhe ! Men snart är väl ändå våren här, :D hoppas på de :D skit snygg i dina linser btw :D

2010-01-05 | 16:04:52
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, du passar kanon fint i linserna! brunt är fint!! ;)

2010-01-05 | 20:52:22
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: johanna

Mitt hjärta äru <3

2010-01-07 | 18:54:44
URL: http://metrobloggen.se/mammajohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: