Söndags ångest ;)

Hallojsan..

Sitter just nu och kikar på johan falk filmen på tv. Har ju som sagt redan sett alla filmer typ 10 gånger.. Men tycker dom e sååå bra och frank wagner( joel kinnaman) är såå så grymt het!! mums ;)

Idag har varit en seg dag, som alla söndagar brukar vara haha..
Vakna runt 13.00 i dag och låg kvar i sängen och kika på en film.
sen har ja varit o handlat, kallt ute i dag oxå, men absolut inte som i går.. jösses va kallt de va i går.
Va tacos på menyn i dag ;)
sen har ja städat lite efter gårdagens fest..
Även om det bara va jag och lina så ser det faan ut dagen efter.. Kan va för att vi e tjejer och ska ha alla girls stuff ÖVERALLT!!
hahaha..

Gårdagen ( lördag)
Va på stan en snabbis och fika med johanna. lika mys som vanligt <3
sen tog vi oss ett strög till maxi för jag skulle hitta någon party outfit =)
Kom hem med en paljett jacka *sååå nice* loove it !!
i need a hero dunkades i bilen hahaha.. yeaaa!!

Bogrens som alltid på kvällen!! Det är ju givet ;)
hur skönt är det inte att bara gå förbi hela kön och se alla frysna människor stå och vänta medans man går rakt in :P

Tog inte så mycket party kort i går.. Blir ju så när min kamera inte funkar!
Lina har några som ja ska be henne skicka över.
Mest ego kort på mej själv i mobilen :P


fredagen spenda jag med mina päron.. åt mat och kika på let´s dance.. va skönt o bara slappa o mysa med familjen. lööv it =)

Söndag i dag alltså.. söndags ågest... veta att en ny vecka börjar!!

Näe ska väl avrunda här. Hoppas alla har haft en toppen helg=)
 puss ♥

  


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja Frank Wagner.. Mmmmmm vilken mumsbit!! KOmmer ju snart ut en ny film med honom "Snabba cash" Den måste bara ses!! =)

Du passar jätte bra i dina bruna linser!!

2010-01-11 | 09:56:39
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: D i v a

Det tar en timme för mig till skolan ;( ! & idag började vi tidigt så fick ta ett super tidigt tåg ;/ ÖH! Jaa, detta är min andra också. men den andra tanden var jag inte så sjuk ;P Hahaha ! Jätte fina bilder :) Kram

2010-01-11 | 22:47:01
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Sötnos!! :)



Puss

2010-01-12 | 18:21:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: