freeedag

El nej lördag är det egentligen eftersom kl är efter tolv :P

Har precis kollat klart på en film.. Case 39!
aså nja de va ingen film som passade mig... haha!!

Vakna vid 14.00 i dag.. yes i know!! hela dagen är bortkastad känns de som.. men så går de när man inte sover..
så vakna lite till liv först, sen tog ja på mej o tog en promenix runt karstorp..
sååå härligt och sååå behövligt.

va hemma runt 16 och strax efter de ringde mamma o fråga om jag ville komma o äta middag med dem..

va ute hos dem vid typ halv7 och då hade ja inte ätiti på hela dagen *inget nytt när de gäller mig*
så matlusten hade försvunnit och fick med nöd o näppe i mej lite food...
ingen matlust alls nu förtiden..
vet att de absolut inte är bra.. men så e fallet tyvärr!

ställde mej på vågen som vanligt hemma hos päronen ( äger ingen själv, och vill inte de heller)
så nu har ja gått ner 9kg sammanlagt..
syns väl.. och känns väl.. men för att va 9kg tycker ja de syns förlite..
pressar mej själv.. men bättre än inget...
det e ju som sagt många kg på kort tid..


allt är väldigt upp o ner med mig nu..
allt runt om
-mig själv
-mina vänner
- och en person

har hänt så mycket de sista så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..

här om dagen hade jag ett bråk som gjorde mej till en väääldigt liten människa på denna jorden..
Men idag så va allt som vanligt, fast till o med kanske bättre??!!
jag vet ingenting längre,  VEM ÄR JAG?
de kan ja inte svara på..

får se vad som händer längre fram..

längtar tills på fredag, då kommer min kusin från norge hit och stannar tills på måndag <3
ska bli otroligt, skönt o roligt o ha henne här.


hepps
over and out for this time.

natti

Kommentarer
Postat av: Sandris

SV: Ja det tycker jag :) Vore trevligt. Kram!

2010-07-26 | 13:10:20
URL: http://sandriiiis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: