hello..

godmorgon/godmiddag!!

vakna för ca 30 min sen och de har borrat hela morgonen så har väl inte direkt sovit..suck!!

I dag är det fredag... shit veckorna springer verkligen iväg..

ska snart ta tag i mitt place o städa o fixa.. Sen ska jag iväg o handla lite.
ikväll kommer nämligen min kusin från norge och stannar tills på måndag :D riiiktigt skoj ska de bli hihi..

hon kommer vid sju ikväll, så är lite stressad även om det är 7 timmar kvar :P


igår va jag barnvakt åt emilia<3 hon kom hit vid typ 09.20 och vi va väl inte här så länge innan vi åkte ner till stan, för ja skulle till banken och så..
sen åkte vi ut till ryd en sväng.. va förbi päronen för ja skulle vattna blommorna..
sen gick vi ner till helen en sväng =)

åkte sedan hem till brorsan o svägerskan.. likabra o va hemma hos dom.. hon har ju alla sina leksaker där o så..
va inte där länge förens nathalie kom hem med simon o filip.. hon hade haft dom under dagen..
aså ja säger såhär.. ja va hemma vid 23.30 i går o jag va heeeelt slut.. vilka hulliganer till brorsöner jag har hahaha..
därför vi delar upp oss när vi ska va barnvakt hahaha..


hepps, nu ska ja sätta lite fart här

puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hörde att våra päron ska ut och vifta tillsammans i september? Härligt! :)



Hur ser hösten ut för dig?!



Pöss!

2010-07-31 | 01:13:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandris

Hello! Helt glömt av att du kanske vill ha matteboken eller har du redan gjort provet? Usch, liiiider med dig! Så tråkigt!! Ha en bra helg:) Kramis

2010-07-31 | 17:54:04
URL: http://sandriiiis.blogspot.se
Postat av: Fanny

Vad mysigt att få vara med Emilia lite själv. Träffade hela familjen på Hjobadet i tisdags. =)

Hoppas du haft en trevlig helg med din kusin!

2010-08-01 | 13:28:45
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: