OMG

tjenis..
gud va fult tjenis???hahahaha!!

anyway.. tänkte skriva om helgen.. där av min OMG rubrik haha!!

Lördagen då ;) Fest med mina girls<3

Det var jag, lina, helen, anna, weronica, micki, linda, sandra, wendy tror inte ja glömt någon nu va haha;)
va många andra som inte kunde komma.. MEN tro mig.. hade de kommit in 1 pers till i min lägenhet så hade vi alla dött..
det va sååå varmt..
balkongen va värst och nästan alla röker ju så de va heeelt sjukt där ute haha..
Men fy fasen vilken grym kväll de var.. Mina tjejer är dom BÄSTA!!
vi gick till husaren först..men nja de va konstigt folk o nää ja vet inte.. vi drog iallafall vidare till taket.
alla hade nog roligt.. men hade huvudvärk från att vi kom in till stan tills ja åkte hem..
de gjorde sååå ont..

det va den där jäävla tequilan ;) ska aldrig mer dricka tequila PUNKT hahahaha...

så låg med migrän hela natten.. PAIN!!

vakan på morgonen eller kallar de inte morgon utan eftermiddag haha och satte mej upp o kände mej ganska pigg..

ställde mej upp.. eller njaaa inte så pigg hahahaha...

kolla runt i lägenheten o de såg ut som FAAAN.. Va bara att sätte i gång o städa OCH leta efter gömda saker som en VISS HELEN CARLSSON hade gömt haha :P

har blåmärken typ överallt och ett stor vid handleden som e blårött haha..
aså vet i fan va jag gör när ja dricker ;)

Nä men tack tjejer för en toppen kväll ni e ju bara såååå underbara <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att ni hade roligt!

2010-07-12 | 20:51:34
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Linda Bladh

Det syntes att du hade ont i huvudet strax innan du gick, fy det e så jobbigt när man får så ont :(

Men skoj hade vi iallfall, går det ha tråkigt med er lixom??? don´t think so ;)

2010-07-12 | 23:43:24
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fika snart gumman? :)



Gömmer Helen saker? Hahahah :D



Pöss!

2010-07-19 | 01:40:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: