söndag

japps i dag är det seeeg söndag!
Söndagar e så värdelösa på¨något sätt haha...

vakna iallafall kl 14.03 i dag haha... men har varit vaken nästan hela natten o morgonen med migrän.. alltså det va såååå jobbigt. visste liksom inte vart jag skulle ta vägen. Fy!!
fattar inte varför min huvudvärk har börjat komma tillbaka??!!

Igår kom liniz hit och vi drack vin och sjöng singstar :D sen drog vi in till husaren.
gaaalet mycket folk..
Men bra med kontakter ;) hihihi...

vi skaka rumpa all night long och jag hade faktiskt riktigt skoj=)
va ju nykter så att ja hade skoj då va ju ett under haha..

massa kött ute ;) titta men inte röra hahaha!!


har börjat å ont i halsen igen f*ck...

har legat i soffan nu o kikat på film för att kroppen har verkligen inte orkat med något i dag..
men filmen va ingen höjdare faktiskt.

ska strax tvätta brt mitt smink ( i know, gårdagens smink kvar än haha) usch!!! Men orkade verkligen inte när jag kom hem i natt och i dag har ja inte heller orkat..

blir att kila till affären strax o handla cigg och sen något gottit tills i kväll..
blir nog dipp o grönsaker faktiskt.
kanske något chips påse..hmmm?? nja äter ju knappt något "flöt" längre så magen blir lite knas när ja gör de.. så kanske ska skippa chipsen..
ja de märker ja när ja står i affären haha..

2 dagar kvar :D lääängtar..!! även om de bara blir en snabbis visit!


Hoppas det e bra med er alla?

puss o kram


Jag & Lina i går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: