tell me...

hejsvejs..

Nu är jag hemma igen.
Har varit barnvakt åt emilia sen kl 5 =)
Mitt lilla hjärta<3 vi har busat massor och aså denna unge.. överallt hela tiden =) men hon är den underbarste jag vet..
kom hela tiden o skulle mysa o kramas.. Hon älskar sin faster hihi..

tog en kvälls promenix vid 8 tiden så hon fick somna i vagnen för natten så va det bara att bära in henne sen. Vädret va ju så härligt.

sen kom pojkarna hem de ville inte vara kvar på festen.. + deras kusin så det va bara att fixa ordning tre barn till för sängen =) men sova skulle dom INTE.. var vakna nu när jag åkte haha =) busungar.

så dagen har gått i ett och jag har inte ens hunnit käka mer än frukost.
men är inte hungrig.. tog en redbull  haha..

Nu ska jag ta mej en kall dusch o sen kolla på någon film.. har tre nya att välja mellan..
F*ck..kom på att filmen ja hyrde förra veckan skulle va inne i dag.. ooops :/
aja får lämna den i morgon. jag e ju inte van o hyra film så man glömmer ju bort haha..


vägde mig här om dagen.. Nu har ja gått ner 7 kg wihooo till mej =)
massa massa till sen e jag nöjd haha.
men det är en bit på vägen.


saknar min babe.. =( bara några dagar som gått men känns som en evighet.. o de e massa länge tills ja får kramas med dig.. INTE OKEY!!


i morgon är det lördag i va händer??? hmm får se :D

hepps duscha va det..

puss




Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så fin vännen =)

2010-07-17 | 12:16:43
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad duktig du är hjärtat!!! :D

Krama

2010-07-20 | 02:05:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: