2 dagar :)

hejsan hoppsan!!

Kl e strax tolv o jag borde plugga lite till.. men har tagit en lååång paus haha. blir väl inte många timmar i natt heller. Men ja klarar att va vaken länge så det e inte heler världen. Sen kan ja ju sova på dagen så de fixar sig hihi..

första delen på nationella i matten i dag och den gick ÅT H*lvete... snälla kunde ja inte fått kunskapen att FATTA något!!
matte e absolut den svagaste sidan ja har. *suck*

i morgon e de dax för del två o ja känner på mej att de kommer gå skit där med.. Men bara gå dit o försöka, mer kan ja inte göra!!

sen blir de att åka hem hit till päronen och börja packa..
För på freeeedag får ja tillbaka min lägenhet, då ska all renovering va klar *wihoo*
men va ju där i natt ;) så badrummet e ju klart ( bara elen kvar) sen i köket är det bara nya köksluckor som ska upp o de tar väl max några timmar.
soooom ja längtar nu =) Hem till MITT place o bara kunna va och göra va ja vill..
vill ja gå ut kl 02 på natten så gör ja de.. utan att höra mamma säga..vart gick du inatt *fniss* jaa typ något sånt haha..

ja så packa o tvätta upp allt ( passa på när ja ändå är här) ska hem o hämta lite tvätt hemma oxå o tvätta de.

sen helgen blir till att pcka upp ALLT IGEN o plugga.. så kommer nog va rätt instängd haha =) så ni som vill får gärna komma förbi :P


nääe va väl inte så mycket mer!!




här ser man lite hur badrummet ser ut :P



o köket.. men de nya köksluckorna har ju som sagt inte kommit upp än :P



ps: tänkte påminna er som läser ( vilka de nu är ) 10 juli är det partaj hos mej ;)Kommer skicka ut via mess oxå, har liksom bara inte hunnit.

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Förstår din oro onför matten. Jag är lika kass jag.. HATAR`T!!! Skönt för dej att flytta hem igen, det ser ju kalasfint ut på bilderna!

2010-07-01 | 08:45:28
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

Synd vi har så långt mellan oss. Mats är en jäkel på matte och har hjälpt mig massor. Önskar dig all lycka till och håller tummarna. Puss

2010-07-01 | 09:36:12
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: