Fredag!

godmorgon.

Trodde ja skulle få vakna till att solen sken. Men icke!!!
Jag vill ha soool. har ju varit fint i flera dagar nu, kunde den inte få stanna då, suck!

idag är det fredag och jag e leeedig :D gött de!!
Ska inte göra något speciellt nu på dagen.. Bara ta de lugnt.
sen ikväll blir det afterwork med girlsen <3 ska bli riktigt skoj =)
vi ska mötas 17.30 vid harrys. Får hoppas de finns bord UTE till oss och sen att de inte är så mycket folk så man får ett bord överhuvudtaget.
VM o grejer gör att de e mycket folk ute kan ja tänka mej.

ïgår fyllde min ena brorson 5 år =) tiden går fort aså *jösses*
lilla emilia fyller liksom 1 år om 1 månad.. ja guud :D

så vi va hos brorsan o svägerskan hela dagen i går. Grilla och fika och umgicks *underbart*
filip fick ett par rollerblades (?)stavning? utav mig =) och skydd till varje kroppsdel haha =)
sen fick filip o simon en liten present ihop som de kan ha i poolen =)

gjorde mina två sista engelska B prov i onsdags och klara båda två :D så nu inga mer prov kvar i engelskan. Bara en redovisning av en bok och en skriftlig. Har inte börjat läsa böckerna än.. en bok på typ 300sidor ( på engelska såklart) och en annan på typ 200. den ena ska va klar tills på torsdag.. gahh får ligga i =) haha..

webdesignen är oxå snart klar.. =) min hemsida har ett starkt VG nästan ett MVG. och den e snart klar.
men har de praktiska provet kvar ( de svåraste) och ja tänker bara göra G nivån.

har matten och historian kvar som ja måste fixa nu på 2 veckor... gahh!! stress!!


Sen har jag ju sökt handel till hösten. Men vi får se om ja kommer in., För det e massor som sökt. så det måste plocka bort hälften. usch<!!
håll tummarna kära vänner!

nej nu ska ja kila o äta lite frulle.

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag håller tummarna då gumman! Hoppas ni hade roligt igår!?

2010-06-19 | 13:08:43
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: