2år

hej hej..
nu är jag hemma från norge eller ja jag kom hem för ca 1,5 timme sen. men har duschat o så.

borta bra, men hemma bäst!
så är det nog alltid =) men jag behövde denna helgen och bara VARA!
Har varit jobbigt, mysigt, roligt bla mycket känslor <3
Gick till grav platsen för att få lite tid med min kusin<3 jag saknar henne så himla mycket, kan inte fatta att det redan gått 7 veckor.. helt sjukt! känns som det var i går.
men nu har vi iallafall en plats att gå till o "prata" med henne. ligger bara några meter bort från mormor så de kunde inte blir bättre!

I morgon börjar jag skolan igen, efter lite ledighet.. eller ja börjar ju inte riktigt för de e slapp vecka första veckan för man har bara introduktion och så.

nu jävlar blir de att gå in för skolan på riktigt..


så hur har ni andra haft de här hemma då?

igår va en jobbig dag, 2år sen jag gjorde ett jobbigt beslut och det är något jag blir påmind om varje dag.
tiden går fort, fast ändå så sakta!!

har även bott i min lägenhet i 2 år ( 1 feb) som sagt tiden springer iväg. och nu längtar jag efter så mycket.
men tiden är nog kommen för mej med så småning om. right?

näe ska kanske packa upp resväskan och pyssla lite.

puss o kram



söta Milla<3 min moster tar hand om henne nu.. hon var min kusins ögonsten och de kan man förstå. titta på de där söta ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja.. guud vilken söt hund!!! Förstår att de är skönt att komma iväg över helgen, de behöver man ibland. Shit, har du redan bott i lyan i två år!? Tiden går sååå fort!

Massa kramar

2010-03-08 | 09:50:35
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

Förstår att du hade många olika känslor gumman. Vi har oxå varit borta i helgen, skönt att komma bort lite. Puss & Kram

2010-03-08 | 20:02:59
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: