booring

hej på er.

Jag har precis ätit mat, blev falukorv och makaroner.. sikken lyx va hahaha..
va det första jag ätit i dag, har liksom inte haft matlust på hela dagen.

Denna söndagen kunde lika gärna kvittat.. OMG vad jag är seeg. har inte gjort ett skit i dag.
fick tummen ur innan jag laga mat att duscha en lååång stund.
ska strax sminka på mej lite ( kanske hjälper) ska ju inte göra något, men lite färg i ansiktet skadar ju inte ;)
ska kila till affären och handla cigg och någon choklad bit, sååå sugen på choklad. är det heeela tiden??!! HMMM!!

sen ska jag försöka röja upp här hemma.

fredagen spenderades med lina och wendy =) vi va här hemma och kika let´s dance och spela Wii =))
satt nog o spela ungefär 6 timmar =) men skoj när alla tre kan köra sammtidigt på super mario =)
så vi alla satt o skrek o gapa hahaha..
tjejerna drog runt 03.30 och då va jag MYCKET trött..
somna kanske runt 4 och klockan ringde 08.30..

kan då tala om att jag va sååå trött.
skulle upp till brorsan och va barnvakt åt barnen några timmar.
så lördagen spendera ja med mina älsklings barn <3
va hemma runt 16.30.
somna runt 17.45 och hörde inte att de ringde el fick mess.. då kan ni förstå att jag va trött ;)
vakna sen tillslut att mamma ringde 19.40 hahaha..
jag o lina hade planerat o se melodifestivalen ihop. men så blev det inte eftersom ja vakna sent.
men vi messa och ringde varandra hela kvällen.. så vi kolla ju ihop genom mobilen hahaha..
så min helgh har varit lugn. =)

nu är jag nästan helt frisk, bara lite förkyld och liiite ont i halsen.. men jag e friiisk =) wihoooo =)
skolan i morgon då =) ska bli rätt skoj faktiskt, trött på o va hemma nu.

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tycker du inte om söndagar gumman. Jag tycker dem är väldigt sköna. Vi tar bara det lugnt på söndagar. Tog en lång promenad idag. Elias cyklade, sen var vi i trädgården en stund. Skönt =) Puss på dig gumman

2010-03-14 | 21:02:00
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: