din dag <3

ska börja med och säga GRATTIS till min älskade kusin som skulle ha fyllt 35år i dag!
Jag saknar dig hela tiden och har nog inte riktigt fattat att du är borta. Jag hoppas alla änglar firar dig i dag<3
älskar dig kusin!

japps då va det måndag igen. Har precis varit i affären och handlat cigg.. ville bara gå in igen när jag kom ut.. fy fan vilket skiit väder *gahh* me don´t like!!

ska strax göra mej iordning och åka hem till päronen och umgås lite med mamma<3
sen är det måndag och ni vet va som gäller då;)
super mario med liniz =) varvar nog det i dag. så vi ska börja på ett nytt sen =)

helgen har varit bra.
mys i fredags och i lördags va det fest med girlsen.-
drack allllt för mycket så mådde inte så bra när jag kom hem och inte dagen efter heller:P
Men jag får skylla mej själv. Man lever bara en gång.

hoppas allt e bra med er andra???

Nu orkar ja inte skriva mer.
puss


Kommentarer
Postat av: Eve

Haha, hoppas ni varvar spelet :)

Mys, det låter!



Alla kroppsdelar förutom händerna är prima.

Kramar

2010-03-01 | 12:43:44
URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis till er ängel och jag tror säkert hon blir firad i himlen =)



Lycka till ikväll gumman, håller tummarna på att ni varvar spelet =)

Kram kram

2010-03-01 | 17:52:35
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Helen

Grattis till er ängel <3



Gick de bra med spelandet igår..? Jag har inte kommit så långt på de där spelat ännu. Haha har inte riktigt kommit in i det ;)



Längtar tills vi ses. Miss u <3

Puss

2010-03-02 | 09:30:31
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: