ledig

hej på er.

sitter just nu o kikar på desperata hemmafruar :D men jag kan ju göra två saker samtidigt, så jag passar på o skriva blogg medans jag kikar :D

igår hade vi egna studier, då va jag ledig och i dag hade vi studiedag.
men i morgon börjar allvaret igen..
eftersom jag va sjuk hela förra vecka så får vi se vad ja missat, eftersom kurserna precis börjat så tror ja inte ja missat så mycket.

Idag har varit en toppen dag.
har varit uppe hos sissela hela dagen o umgåtts *underbart*
elin och zigge va där oxå. vi åt kladdkaka o negerbollar *mums*
promenixen upp gjorde att de söta mer än gärna kunde slinka ner i magen :D
OMG bara uppför heeela vägen och nu snackar vi inte små uppförs backar, utan branta som fasen. haha men de gick =)

va hemma runt 18 och då gjorde jag lite middag.
huvudvärk hela dagen, men nu har de äääntligen släppt.

ska kika klart på desperata, sen blir det couger town och eftersom de ska jag nog faktiskt ta mej ett bad *ovanligt va* hahaha :D

diska ska ja med göra.. har liksom inte varit hemma på hela dagen. så ska ställa mig o göra det nu på kvällen.

jahapp de va väl min dag :P

jag e såÅ fast i Sibel:s låt.. texten e såå bra. passar som handen i hansken nästan :D

puss




Kommentarer
Postat av: Fanny

Lååter som en mysig dag gumman. Negerbollar är MUMS!!! Och desperte är givet!!!

2010-03-17 | 20:57:55
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fika när jag landat i Sverige igen?! :)



Pöss gumman! Missar dig!! :)

2010-03-18 | 16:59:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: D i v a

Hahah, nej Bella det var inte sexigt ;D ! hahaha. Dock nu har jag vatt hos min fina frisör och hon har fixat de. så nu är jag snygg igen SMILE ;) ! Puss

2010-03-18 | 17:07:35
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: