måndag

hej på er.

nu vecka ny dag och nya möjligheter :P

har precis kastat i mej lite lunch.. blev en tidigt lunch, men ska ju till skolan o jag måste åka om 1 timma o jag itter fortfarande osminkad och med blött hår.
så detta blir ett kort inlägg :P

trodde jag skulle ha prov i dag, men de va tydligen nästa måndag, guuud vilken koll man har haha..
så börjar 13 och slutar 14.45 idag och då drar ja o lina hem o spelar super mario hihi :D

ifredags va jag nere och myste med helen o barnen en stund<3 tog oss en promenix oxå *härligt* tack gumman!
sen va det middag med mamma,pappa och min moster och även let´s dance mys.
senare på kvällen spela jag wii med lina och bara slappa. sov ute i ryd.

i lördags va det PARTY! fy fasen vilken skoj kväll, hihi. va ju veckan innan löning, men det va faktiskt mycket folk ute och bra musik :D det gillas hihi.

i går fyllde min älskade mamma år<3 så vi fira henne med och äta goood mat och efterrätt. va hela familjen utom brorsan, som va tvungen att jobba.
sen på kvällen så blev det film här hemma..
the box... fyyy fan vilken dåålig film. sämsta jag sett tror jag haha.. så den rekomenderar jag inte att ni ska se.

hepps va väl de jag hade o skriva.

puss


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi festade oxå, men kom inte hela vägen ut på stan =/ hihihi =) Grattis till din mamma =)

2010-03-22 | 21:00:23
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: