no more you

hejsvejs..
tänkte skriva lite innan jag går och lägger mej!

Idag är det tisdag och jag har mest bara varit inne i dag för att kurera mig.
har nämligen åkt på feber, täpt i näsan och ont i luftrören,, jippieeee.. eller inte!!! tycker jag e sjuk hela jävla tiden..
men det e bara att gilla läget.. right =)?

Ska iallafall till skolan i morgon, här har man inte tid o va hemma serru.
så kommer va i skolan heeela dagen i morgon. får se hur de går. ska nog ta med mig datorn till skolan i morgon. har massa håltimmar hit och dit som jag inte hinner åka hem på.
visst vi har en data sal som man kan sitta i. Men de e ju till för skolarbeten och INTE sitta vid facebook. som jag gör :P
så min dator får nog följa med ;)

haha skratta så mycket förut..
älskar och kolla på halv 8 hos mig.. ni som inte sett det är det iallafall 4 st som ska laga mat åt varandra ( personer som inte känner varann) så varje dag är de hemma hos någon. och den ena killen gjorde min dag i dag.. omg va jag skratta.. tänker inte gå in på vad för ingen kommer fatta något iallafall om ni inte såg det :)

sen va det date:ing in the dark som gällde.. aså det e ju faan både pinsamt och förnedrande.. skulle ALDRIG ställa upp o detta program, hur desperat jag än var .. nope!!
Men skoj är det och titta på :P


aså sitta och ta på någon som man inte vet hur den ser ut..lite läskigt.. men detta bevisar bara hur mycket fördommar vi har egentligen. att vi visst går efter utseendet.


sen var det desperata hemma fruar och couger town som gällde.. =) massa bra grejer på onsdagar wihooo..
så skönt att allt har kommit i gång igen. jag som äääälskar serier :)

näe nu är det nog färdig skriver för i dag. ska föna håret o krypa ner o få lite sömn ( om de nu går )


natti


Kommentarer
Postat av: D i v a

Haha, sant. Hade heller inte ställt upp på dating in the dark ;P ! Hoppas du kryar på dig gumman =) Puss.

2010-03-10 | 07:30:33
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mej är så bra!! ser alltid de men igår missade jag de... =( ja, skönt att alla serier har börjat igen!!Kram

2010-03-10 | 07:37:50
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahaha, jag har missat dating programmet varenda gång..fasiken, det verkar sjukt pinsamt. =)

2010-03-12 | 08:07:30
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: