Sol.

ja hur underbart är det inte att solen skiner, men nu tycker ja bara att denna förbannade snön ska försvinna..!
våååren e såååå välkommen nu :D

onsdag i dag.
Gick o la mej 05.30 i morses och gick upp 12, så hela dagen sov jag inte bort iallafall ;)
I dag har jag inget planerat på schemat. så får se vad jag hittar på för skojsigt ;)

Ska ringa mamma o prata med henne lite senare om helgen.
Micki ska fira sin födelsedag på lördag och de va meningen att jag skulle gå. Men nu ska mina föräldrar åka till norge i helgen och jag ska nog faktiskt följa med.
Behöver komma upp dit lite. Har inte varit där sen begravningen. så blir nog att jag åker med.
Men om de åker på lördag istället för ffredag så kan ja inte följa med, för ja börjar skolan på måndag. så hmm ska ringa o kolla lite med mamma.

vi har även pratat om resa i maj =)
mamma o pappa ska åka iväg iallafall, men jag vill oxå =) så ska nog följa med faktiskt. vet inte om brorsan o kristina o barnen ska med oxå =) men jag hoppas de blir av, för nu behöver ja komma till lite värme.
har inte varit utomlands sen vi tjejer va i bulgarien.
och jag som e van att åka minst 1 gång/ år..
lutar nog åt cypern denna gången =)

nej jag måste egentligen ta på mej och kila till affären och handla lite små saker så jag kan göra lunch.

ha en bra dag alla

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt underbart att solen tittar fram =) Klart du ska åka utomland med dina föräldrar =) Puss puss gumman =)

2010-03-04 | 09:47:18
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gud vad underbart att åka utomlands! VILL MÈ!!!! Hoppas du får mysigt i Norge!! Kramis!!

2010-03-04 | 20:49:00
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: