why.

onsdag i dag!
kl är kvällen och jag vakna för cirkus en timma sen efter ha sovit 2 timmar soffan. jag har varit trött o hängig hela dagen.

tänkte jag skulle passa på o skriva en blogg.
kommer åka till norge i morgon och jag kommer inte uppdatera då.

skulle ha gått förbi skolan i dag o lämnat papper. men tar de innan vi åker i morgon istället.
har inte varit utanför dörren idag. eller jo.. när anna va här o hämta sin cykel;) men gick nog in lika snabbt som jag kom ut.. sviiin kallt ( även fast solen varit framme)
behöver gå handla cigg.. men orkar inte äns det. får klara mej på 2 tills i morgon.. kommmmer iiiinte gå. men va fan ja orkar verkligen inte ta av mig myskläderna för o kila bort.
jag har klarat mej förr så gör det nog med ;)

ska ju sysselsätta mig med att packa och så=)


ïgår kväll fick ja se något när ja snoka runt på fejjan.. något som högg till i hjärtat och gjorde mej ledsen.
gud straffar mig för mina beslut.. jag vet att han gör det!!
va inget skoj att se, gamla minnen kommer tillbaka och de gör bara sååå ont.


vet inte vart jag har mig själv längre.. jag måste hitta bella igen.,. känner inte igen den personen som tittar tillbaka på mej i speglen.

inget är sej likt. men har inte bara mig själv att skylla!

tråkigt inlägg kanske, men men allt kan inte va roligt här i livet.

puss på er




Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch vad tråkigt när man hittar sånt på internet, man blir så ledsen =( Hoppar att du får det bra i Norge och mys ordentligt =)

2010-03-05 | 06:30:33
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ha det så bra i Norge nu gumman!!! Kram

2010-03-05 | 10:51:39
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: