fredag

japps it´s friday today.

kom hem för en stund sen.. fy fasen vilket väder.. visst regnet behövdes för det har varit sjuukt varmt o kvavt i några dagar..
men man blir så deppig av regn, eller iallafall jag.

har varit på stan med mamma i dag. inhandla ny bikini en knallrosa ;) kommer bli grymt snyggt när man e brun sen hihi..
och en ny mascara.. även handlat present till simon som fyller år på söndag.. 6 år blir han *jösses* tiden går fort va det ja :P

sen varit hemma hos päronen en stund o bara tagit de lugnt o grillat lite korv.

ikväll blir det mys. som alltid på fredagar.. man orkar ju fasen inget då haha..


ställde mej på vågen hemma hos päronen.. nu är 6 kg borta *jippie till mej* minst 15 till ska bort.. men siktar på 10 till än så länge..
kommer ta tid.. har gått fort nu, men de stannar ju upp ett tag oxå..
men bort bort ska det..
så ni som satsar på beach 2010.. så satsar ja på beach 2011 haha :P

hepps inget roligt att skriva

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Här skiner solen och det är helt underbart, men när ni hade sol regnade det här ;) Jippi till dig, kämpa på med kilona, det gjorde jag med, men nu går det bara uppåt.....=/ Hihihi Hoppas allt är bra med dig gumman =)

2010-05-21 | 18:45:36
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh, knallrosa bikini. Låter skitsnyggt! Allt rosa är snyggt! ;) 6kg!? vad duktig du är!! Ja, beach 2010 sket sig rejält för mej oxå. Det är du och jag som får kämpa med beach 2011 då! =)



massa kramar

2010-05-22 | 10:54:42
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ska nog satsa på Beach 2015 tror jag ;)



Knallrosa låter läckert! HIttade du någon som passar? Jag får inte in mina boobs i någon. Morr! :)



Pöss

2010-05-23 | 12:07:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: