måndag

yes måndag i dag.

Ligger just nu i soffan o kikar på norska hollywood fruar.
funderar på och ta ett bubbelbad.

idag har jag varit hos päronen en sväng.. de skulle åka till cypern 18.30 idag. men pappa hade fått ett mess i morses att deras plan va försenat till kl 23. SURT!!
så innan de e framme på hotellet så e kl 6 i morgon bitti.. fy fasen vad jobbigt.
men huvudsaken är att de kommer iväg iallafall ;)

har städat lite idag och gjort lite små grejer. somna på soffan 1 timma förut oxå *underbart* Me tanke på att ja inte sov något inatt o att de börja borra kl 7 i morses.. fy va jobbigt det ljudet är aså!!

i går hade vi kalas för min brorson simon som blev 6 år *sötunge* han fick ett fotbollsmål av mej som han hade önskat sig och ATT han blev glad.. =)
jag frågar simon, de va detta du önska dig va? simon säger: ja det va det.. hur mycket kosta det? va det dyrt? hahaha
han e så fixerad av pengar nu :P gullunge.

han e ju helt galen i fotboll.
vi grilla och hade mysigt i går. Men de slank ner en tårt bit och när ja kom hem så hade ja sådan ångest så jag bytte om och tog mej en power promenix runt karstorp haha :P

i morgon ska ja hämta simon och filip på dagis och så ska de följa med hem hit. Dom har tjatat så länge på att få komma hit och busa med ticko och hoppa i min säng hahaha =) ja vilken snäll faster dom har som låter dom hoppa i sängen :P
så vi ska ha en lite egentid i morgon <3

åhh min brorsdotter emilia växer så de knakar och huuur söt får man va liksom. vill bara äta upp henne hihi :p
som ni redan vet kommer de ju en till i oktober/november någongång och jag e nyfiken som fan va som döljer sig i magen =)

Nej nu va det slut med ord :P

puss

Kommentarer
Postat av: madde

nä men kommer d en till! dom ligger i må ja säga :-D

2010-05-24 | 22:54:52
Postat av: Fanny

Vilken snäll faster dom har!!! =)

2010-05-25 | 08:05:33
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att veckan börjat toppenbra gumman! :D Stor kram till dig!

2010-05-25 | 13:57:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: