rasar.

Hej hej.

kl är mycket och jag ska strax sova.. varit vaken sen 06.10.
fast sov i och för sig på soffan 2 timmar mellan 12-14 haha.. Men är trött ändå.

Gjorde matte prov i morses och fick svar senare i dag och fick godkänt :D att jag blev glad..
har svårt för matte, tycker det e skit tråkigt och jag fattar nada. så att få godkänt är kanon bra för mej ;)

I morgon så är det del två av nationella prov i engelska b. så hoppas de går likabra som första.


Idag kom svaret från csn.. De nekade min ansökan om csn stöd.. så nu e botten nådd..
va fasen ska jag göra??
hörde att man kunde söka något bidrag på arbetsförmedlingen. så ska gå dit efter skolan i morgon o prata med dem.
annars får jag väl kontakta soc.. har ju liksom inte så mycket val.. måste ju plugga klar dessa ämnen för och få mina poäng så jag kan plugga handel till hösten.
så det snurrar rätt gött i min hjärna nu.. va jag inte stressad innan så e jag iallafall det nu till MAX!!

fredag redan i morgon.. veckorna flyger förbi.
skönt att jag har sov morgon och har bara en lektion på fredagar.. så efter provet i morgon tar jag helg *me like*


Nä kanske ska krypa ner nu så jag e lite utvilad i morgon.

sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GRATTIS till matten gumman!!



Du, det löser sig med allt, du har ju världens bästa familj, precis som jag? :)



Du kanske måste bo hemma ett tag i värsta fall (även om det kanske inte är så farligt?)



Puss!!

2010-05-08 | 01:19:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Nämen stackare!! Inte roligt med csn. Hoppas verkligen det löser sig. Men kul att du klarade matten! =) Kram

2010-05-09 | 20:48:54
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: