Äntligen fredag!!

godmorgon på er.. Kl är snart 11 och jag har varit vaken 1 timma ca!
Trodde ja skulle sova länge men hepps så blev det inte.

Sitter just nu o kollar på våra bästa år :D
Själva grejen är att jag kan aldrig kolla på det för denna tiden är jag alltid i skolan. Men eftersom ja e hemma i dag så hade ja chansen och se de.. Men varje gång man sätter på de så känns de som tiden stannat o man inte missat så mycket :P

Är det något ni kollar på?


Ska strax ta tag i mitt hem.. Ska städa o KANSKE sätta upp julstjärnan och lite annat. Men de e om ja orkar idag *tss* Sen ska ja in till stan o SOLA.. har inte solat på säkert 1 år. Så i dag ska ja unna mej o kliva in i ett varmt solarium :D
Ska nog kika lite på stan en sväng med.

Ska ju ut o festa i morgon :D Så vill nog ha något o ha på mej.. OM ja hittar någon. Det är så konstiga kläder nu liksom.

Men i morgon iallafalkl.. TOK LÄNGTAR!! Jag tror de blir jag, lina, sandra och amanda =) Men inte säkert!
och är det någon mer som vill festa säga bara till :) Min dörr e öppen för alla ;)

Fick godkänt på mitt prov i försäljning och service ja gjorde förra veckan. Trodde inte det för jag hade ingen tid o läsa till de provet, för va meningen att jag skulle göra ett annat samma vecka. Så att ha läsa på i några timmar på ett prov och få godkänt, det är inte illa de ;)


Fy fan vad jag e röksugen.. Har inga cigg hemma men orkar verkligen inte gå ut i kylan.. får ta de när ja åker till stan sen om ca 3 timmar.. ufff kommer ja klara mej ;) haha jadå :P


Ikväll ska ja mysa med mamma. Åker direkt ut till ryd efter ja varit på stan. Vi ska baka lussekatter, äta god mat och kolla på idol =) pappa jobbar till 03.00 i natt så vi får mysa själva.
Är underbar och bara va och umgås med min mamma.. Hon är den BÄSTA!


Listan från i dag får vänta tills i kväll.. För ja har ingen aning just nu vad ja ska skriva på den :P Så håll utkika senare i kväll :)

Ni kan sålänge istället rösta på mina kort :D


  

  

 
 

Ps: Blivit många med lockigt hår ( Men ni gillar ju de bäst har ja läst ) Men detta är för ibland (Läs: ofta) Är jag för lat för o föna håret innan ja lägger mig och då blir resultatet såhär :P

Nej nu ska ja sätta lite fart ;)

Pussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: