dag 2 hemma

hej på er..
Ja nu är det andra dagen hemma o jag e sjukt rastlös men ändå så orklös liksom.
Ska fasktiskt få lite luft sen för ska iväg till affären. Ska börja äta lite smått i dag tänkte jag.
Tror att de kan va därför ja mår illa konstant oxå för att kroppen inte har kvar något..

Ja dricker hur mycket vatten som helst... Vakna 1 gång i natt att jag va tvungen o spy men eftersom ja dricker så mycket vatten så har ja nog varit uppe o kissat säkert 6 ggr i natt.. jösses.
Kroppen drar åt sig allt nu ni vet.

ska passa på o träffa lina o få resten av böckerna till skolan, och hon ska få sin kamera som legat här sen i helgen =) Förstår att du saknar den gumman hihi..
så träffas vi ute så hoppas ja inte baciller hoppar över till dej :P
Sen dom som jobbar i affären, ja ni får skylla er själva. Jag måste handla liksom :P

Videoinlägg kommer senare på dagen/kvällen. 

Nu ska ni få två låtar som spelar konstant här hemma just nu hihi


Medina- Addiction




Bruno Mars - Talking to the moon




vi hörs senare sen

puss

Kommentarer
Postat av: LillElin

Stackare!!!! Krya på dig.

2010-11-30 | 20:49:49
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman då! Hoppas att du snart mår mycket mycket bättre!!!

stor kram!

2010-12-01 | 23:30:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: